Sånger i kyrkan??
Hej!!
Vilka låtar har ni valt att ha i kyrkan. Jag menar om ni tex ska ha något solo där någon sjunger eller spelar?? Jag behöver verkligen lite tips på låtar.
Tack!!
Hej!!
Vilka låtar har ni valt att ha i kyrkan. Jag menar om ni tex ska ha något solo där någon sjunger eller spelar?? Jag behöver verkligen lite tips på låtar.
Tack!!
På vårt bröllop hade vi bla Shania Twains "From this Moment". Den är väldigt vacker och en tydlig vigsel sång. Fast den kanske är ganska vanlig på bröllop.
Som ingångslåt instrumentalt hade vi Chicagos "You're the Inspiration". Den är oxå fin och går att ha som solosång under vigseln.
Lycka till!
Det enda jag vet helt säkert är att vi ska ha Amazing Grace som solosång på vårt bröllop för det är så jag känner när jag tänker på min blivande man.
Vi hade Josefin Nilssons "Med hjärtats egna ord" Och Cajsa-Stinas "Alla famnar jag lämnat" Den heter ju inte så, men jag kommer inte på den riktiga titeln!
Båda sångerna passade oss perfekt och ni kan tro att det fälldes tårar både av oss, våra gäster och vår 10-årige son. Det var helt fantastiskt!