• Valentine84

Fotografering, bröllop februari...

Hej!

Vi ska gifta oss i februari och vill ta så mycket bilder det går utomhus!
    Men vi behöver ha en reservplan för var vi kan ta fotona om vädret är jättedåligt! Någon som har tips...

Var ska ni fotograferas???

• Svar på tråden Fotografering, bröllop februari...
  • älskarlivet

Men jag skulle inte vilja bli blöt innan min vigsel.. Det handlar inte om att jag är rädd för vatten utan för att jag vill se snygg ut under vigseln och festen..

StilBild skrev 2008-10-31 09:05:35 följande:
    Trots att vädret är dåligt går det att ta bilder utomhus, bara ljus finns och om ni inte är rädda för att bli blöta. Tvärtom kan det bli mycket bra bilder att titta tillbaks på. Hade själv en fotografering i förra veckan där det både regnade och blåste ochbrudparet ville hålla det utomhus.Andra förslag kan vara att stå under något slags tak som skjuter ut, eller ha nära till det. Eftersom det är i februari finns det faktiskt en chans att det blir snö med för den delen trots att ni som jag bor i Skåne.
  • indefinitely

ett par bilder kan man ta i kyrkan. kan bli effektfullt med en tom kyrka och ni två i mitten av altargången. ofta är det vackert ljus i kyrkor. kanske finns det någon vacker byggnad i närheten av där ni bor t ex museum, hotell eller kulturhus? hur ser lokalen ut där ni ska ha festen? jag har sett bilder som är tagna inne i ett stadshus med jättehäftig arkitektur. prata med er fotograf för fler förslag!

Svar på tråden Fotografering, bröllop februari...