• MyochErlend

Någon som ska gifta sig 12/9-09 ?

Hej!!
    Är det någon mer än jag som ska gifta sig denna lördagen??
    Hur långt har ni kommit..?? om ni har börjat planera?
    ...kanske ni har börjat drömma iaf ;)
    Ha en fin lördag!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 12/9-09 ?
  • MyochErlend

är det bara jag ?!?!?!

• MyochErlend

puffar...
    någon dag måste det komma någon ... :)

• MyochErlend

dags för en ny puff... :D

• MyochErlend

nu var det 2 dagar sen... säkert att det inte finns några 12 sept brudar här ?? :D

• avil

hehe...jag var en 15 sep brud detta år ........
    Men det hjälper ju inte dig...

• MyochErlend
    avil skrev 2008-10-09 08:33:56 följande:
    hehe...jag var en 15 sep brud detta år ........Men det hjälper ju inte dig...
    *hihi*
    nej.. egentligen inte..
    men det är kul att någon skriver här i alla fall..
    men nu envisas jag med denna tråden för att jag VET att det finns måånga sept 2009 brudar .. så det är så konstigt om ingen mer än jag skulle ha just 12 sept...:D

Men grattis till att vara nygift..
    känns det bra??
    :)
  • 3XT

Nja vi ska kanske gifta mig den 12:e men vi pratar om den 5:e också. Så som du ser har vi inte kommit så långt i planeringen ...eller ja... jag har förstås tänkt på en hundra grejer... klänningen, fotograferingen, kyrkan, färgteman ;) Men vi ska börja med bestämma hur mycket vi kan spara detta året för att se hur mycket bröllopet får kosta.

Hur långt är ni i planeringen då?

• avil

japp.visst gör det det! men ingen STOR skillnad.Vi har varit förlovade i 12år innan,så livet rullar på som vanligt skulle jag säja .Med 3 barn i huset så hinns inte mycket speciell eftertanke med...
    men visst är det kul-att ÄNTLIGEN vara gift

• MyochErlend
    3XT skrev 2008-10-09 08:38:12 följande:
    Nja vi ska kanske gifta mig den 12:e men vi pratar om den 5:e också. Så som du ser har vi inte kommit så långt i planeringen ...eller ja... jag har förstås tänkt på en hundra grejer... klänningen, fotograferingen, kyrkan, färgteman ;) Men vi ska börja med bestämma hur mycket vi kan spara detta året för att se hur mycket bröllopet får kosta.Hur långt är ni i planeringen då?
    *..ja, vi har beställt kyrka och lokal...
    *Jag har köpt klänning
    *Färgtema är satt
    *Vi har toastmasters
    *vi har planerat musiken
    *Vi har planerat en del av maten(ska göra mycket själv)
    *Hittat våra vals låtar (ska ha band)
    *Gästlistan börjar bli komplett...
    *brudfölje är klart...
    *pastor hittad :)

Ja..det var väl det tror jag...:)
    Har ni bestämt er för något datum än??
    br the way...Någon ny 12 sept brud här??

ha en fin dag! :D
  • Sabsan

Vi är eventuellt inne på den 12/9, måste dock kolla upp lite praktiska saker först innan vi kan spika datumet. Hur långt innan började ni er planering?

• MyochErlend
    Sabsan skrev 2008-11-25 22:44:41 följande:
    Vi är eventuellt inne på den 12/9, måste dock kolla upp lite praktiska saker först innan vi kan spika datumet. Hur långt innan började ni er planering?
    vi bokade kyrka och lokal i slutet av augsti..sedan har det andra bara kommit till pö om pö...
    :)
    vi vill att det ska vara kul att planera :)
Svar på tråden Någon som ska gifta sig 12/9-09 ?