• Pentan

Åh vad jag älskar min karl!!!

Måste bara få låta mina känslor för min underbara sambo och snart fästman - sippra ut i etern...

Han är en fantastisk människa och jag älskar honom över allt!

Fler härliga kvinnor här ute med härliga män??

• Svar på tråden Åh vad jag älskar min karl!!!
  • nni

Måste lovorda min sambo! Han får mig att känna mig speciell o älskad varje dag! Han har osså humor o e en lättsam person (till skillnad från denna grubblaren). Han skämmer bort mig en del osså ja... Haha.
    Mogen för sin ålder men duktigt barnslig samtidigt.

• Moninan

Min älskling har lärt mig tillit och trygghet. Han har skyndat långsamt med mig och gett mig styrka! Är så lycklig med honom!

• Im yours

Jag o min älskling är särbo än så länge. Då det just nu är mer praktiskt för mig att bo där jag bor. Jag har en grabb som nu går sista året på gymnasiet. Pga detta driver han sitt företag hemifrån mig så ofta han kan. Träffar sina affärskollegor i min stad o.s.v. Han är så otroligt omtänksam, o kärleksfull, så ibland kan man nästan börja fundera på om detta är sant, *ler*.

Jag får fjärilar i magen bara jag tänker på honom. Kärleksförklaringar via sms, fantastiskt. Att höra hans röst är som att gå på moln. När vi är tillsammans försvinner tid, o rum. Gud, vad jag älskar honom! Så här har det varit allt sedan vi träffades, i tre år nu. Vi längtar båda så mycket efter att få gifta oss, att vi ibland vill sticka och göra det nu på en gång. Men vi har båda en dröm om hur vårt bröllop ska vara, så Nyårsafton 2010 blir det av. Men då blir det storslaget, o den bästa dagen i vårt liv. Oj, vad härlig att bara få gotta sig i det man har.

• MissMijah

jag har en riktig fin älskling jag med!

han är så söt jämt, snäll, omtänksam och kramig. Han skickar söta sms varje dag och ringer från jobbet för att höra min röst.

vi ska gifta oss i aug 2009 och han är jättedelaktig i planeringen och lika spänd som vad jag är.

jag är verkligen lyckligast i världen med honom. har verkligen träffat rätt

• FruNonis

Min älskling är så fin på alla sätt. Han är en underbar fästman/sambo och en fantastisk pappa.
    Älskar honom så mycket.

• passionsblomman

Min sambo är som han är- och det är en blandning som ibland gör mig helt galen och ursinnig, ibland tacksammast ivärlden att jag mött honom. Och honom tänker jag tappa tänder med.

• von Bride

Min karl är verkligen den allra bästa för mig, och jag älskar honom sååå mycket! Jag är så tacksam att jag mött honom och att det är vi!

• Bäste vän

Ja älskar verkligen min karl.. Han hjälper till o ställer upp. Även när ja jobbar helg vet ja att barnen får mat o har de bra.. Han e bäst.. Kram..

• Henriks älskling

Här är en till som har en riktig dröm. :)

• Jessie Gustav

Jag älskar min kära make så jäkla mycket oxå.han är världens underbaraste.Han ställde sig nyss och stekte upp lite köttbullar och grönsaker för att jag var hungrig.
    helt otroligt.Grattis till alla töser som har lika underbara karlar som jag.*L*

• JPerlestam

Min är också underbar! Trodde aldrig att man kunde ha roligt med en och samma person varje dag i flera år, men det kan man visst! Längtar så tills han blir min man om 1½ månad!

• Snäckan4

Jag känner precis likadant. Vi har varit tillsammans i snart 7 år och jag känner mig bara kärare och kärare. Han är så himla omtänksam och underbar!

JPerlestam skrev 2008-10-11 23:28:56 följande:
    Min är också underbar! Trodde aldrig att man kunde ha roligt med en och samma person varje dag i flera år, men det kan man visst! Längtar så tills han blir min man om 1½ månad!
  • stavfellet

Min underbara lagade god GI-middag och slog på SATC-filmen, på eget initiativ för att göra mig glad!

En vardagssak som gör det där lilla extra

• PennyJenny

Oja, min man är underbar! Han ser oss som ett team, talar dagligen om att han älskar mig och kan fortfarande efter 7 år tillsammans (varav ett som gifta) inte låtabli att bete sig som nyförälskad med hålla handen, pussas och allmänt bara vilja ha kroppskontakt hela tiden. Speciellt ute vilket jag verkligen uppskattar för då känns det att han är stolt över att ha mig som sin partner.

Och han är jämställd och ser inte på vårt hem och sysslorna där som något han hjälper till med utan som sitt ansvar lika mycket som mitt.

• MissMijah

jag har redan skrivit, men jag måste skriva igen

jag ÄLSKAR min karl. för han är så jävla underbar! han ställer alltid upp, lyssnar jämt, stöttar mig i allt. jag skulle inte kunna begära något mer.
    idag när jag kom hem från jobbet så står han och bakar scones till mig, för han trodde att jag kanske skulle vilja ha det. haha hallå?! hur underbart sött är inte det?

• ElinPierre

Precis samma här.. Och vi har bestämt att vi ska shoppa rullatorer tillsammans!

passionsblomman skrev 2008-10-04 22:51:59 följande:
    Min sambo är som han är- och det är en blandning som ibland gör mig helt galen och ursinnig, ibland tacksammast ivärlden att jag mött honom. Och honom tänker jag tappa tänder med.
  • jojanna

För att citera Charlotte i sex and the city, tycker det passar in hur jag känner för min älskade..'

"Im happy every singel day, maybe not every minute, but every day." eller hur det n gick.... ;)

Tycker det är ett av det bästa jag hört och det stämmer bra.
    Jag kanske inte är lycklig varendaste minut, men varje dag är jag lycklig över att få vara med en så underbar man som min m2b.

• Ysolla

ååh måste passa på att ösa lovord om min fästman här med =)

Han är det roligaste människa jag har träffat.
    Vi skrattar tillsammans varje dag =)
    Han får mig verkligen att växa som människa och motiverar mig till att förverkliga mina drömmar.
    Ibland så undrar jag om jag ens verkligen levde mitt liv innan jag träffade honom.

Jag är så lycklig att få dela mitt liv med denna underbara man!

Svar på tråden Åh vad jag älskar min karl!!!