Fotograf, priser - rekommendationer mm
Hej,
Jag letar efter en fotograf ; forslagsvis i Stockholmsomradet men tar garna emot tips om andra duktiga fotografer i mellansverige.
Hej,
Jag letar efter en fotograf ; forslagsvis i Stockholmsomradet men tar garna emot tips om andra duktiga fotografer i mellansverige.
Vi ska ha Micaela från epicphoto
www.epicphoto.se
Tack for tipsen, nagon som kanner till Paulina Westerlind, har kikat pa lite gamla tradar och hon har fatt mycket berom, en annan som talas mycket om i de gamla tradarna ar Birgitte Grenfeld, nagon har som bokat henne?
Mlle M: Både Paulina och Brigitte är riktiga superproffs vars erfarenhet när det gäller bröllop nog slår det mesta. När jag och min man gifte oss var Paulina den första vi försökte boka men när vi ringde henne var hon redan uppbokad vårt datum (1 år i förväg...).
Jag kan varmt rekommendera Angelica på www.anglafoto.se
Paulina är fantastisk, men vi skulle aldrig ha råd att anlita henne, snyft... Min svägerska och hennes man blev fotade av henne på sin bröllopsdag och de korten är heeeelt fantastiska!
Vi fotograferades av Paulina Westerlind och vi kan verkligen rekommendera henne. Vi har fått fantastiska bilder som vi kan glädjas åt under hela livet. Titta gärna på Paulinas hemsida för bilder och priser: www.pwfoto.com
Är det någon som vet någonting om Fredrik Grähs?
Har ett riktigt bra tips på en ung fotograf i Stockholm!
Som smakprov får ni gärna se bildspel från vår bröllopsdag:
www.digitalwardrobe.se/client/andreas_hanna/
Kan tipsa om www.yfoto.se, jätteduktig tjej