• Mlle M

Fotograf, priser - rekommendationer mm

Hej,

Jag letar efter en fotograf ; forslagsvis i Stockholmsomradet men tar garna emot tips om andra duktiga fotografer i mellansverige.

• Svar på tråden Fotograf, priser - rekommendationer mm
  • Mlle M

Tack for tipsen, nagon som kanner till Paulina Westerlind, har kikat pa lite gamla tradar och hon har fatt mycket berom, en annan som talas mycket om i de gamla tradarna ar Birgitte Grenfeld, nagon har som bokat henne?

• Popcorn

Mlle M: Både Paulina och Brigitte är riktiga superproffs vars erfarenhet när det gäller bröllop nog slår det mesta. När jag och min man gifte oss var Paulina den första vi försökte boka men när vi ringde henne var hon redan uppbokad vårt datum (1 år i förväg...).

• IMittEsse

Paulina är fantastisk, men vi skulle aldrig ha råd att anlita henne, snyft... Min svägerska och hennes man blev fotade av henne på sin bröllopsdag och de korten är heeeelt fantastiska!

• brudsept08

Vi fotograferades av Paulina Westerlind och vi kan verkligen rekommendera henne. Vi har fått fantastiska bilder som vi kan glädjas åt under hela livet. Titta gärna på Paulinas hemsida för bilder och priser: www.pwfoto.com

• annape84

Är det någon som vet någonting om Fredrik Grähs?

• Min kille
    annape84 skrev 2008-09-26 19:16:00 följande:
    Är det någon som vet någonting om Fredrik Grähs?
    inte mer att han börjar få ont om tid att ta fotouppdrag
  • fidar
    Tidsmaskin skrev 2008-09-25 18:31:49 följande:
    Lindisima har fina bilder, likaså Jenny Blad. Har dock inga erfarenheter, vi har inte gift oss ännu...
    jenny blad har jag hört jätte mycket gott om :)
Svar på tråden Fotograf, priser - rekommendationer mm