• chiqitita

    Vad tycker ni om Alex Schulman?

    Jag är bara nyfiken vad svenskarna tycker om honom? Eftersom jag bor utomlands och bara läser om honom.

  • Svar på tråden Vad tycker ni om Alex Schulman?
  • JPerlestam

    TOTALT ÖVERSKATTAD, han, hans fru och hans bror som tyvärr dyker upp överallt!

  • lillP

    Jag gillade hans krönikor i PunktSe... även fast de ibland var väldigt dåliga

  • Sebastiána

    Gillar inte personer som ägnar sig åt att mobba andra, vilket jag iblad tycker att han gör.

    Om man kritiserear detta anser hans fru att man är "en av alla bajsnödiga människor" som lägger sig i. De passar ju bra ihop, man undrar vilken uppväxt de haft!

  • Hammerman

    Sebastiána skrev 2008-09-25 08:09:31 följande:


    Gillar inte personer som ägnar sig åt att mobba andra, vilket jag iblad tycker att han gör.Om man kritiserear detta anser hans fru att man är "en av alla bajsnödiga människor" som lägger sig i. De passar ju bra ihop, man undrar vilken uppväxt de haft!
    Två ord: Pappa betalar.
  • didis

    Vem pratar vi om?

    En kändis eller kännigendis i klass med BarenBerra och RobinsonRobban?

  • Mlle M

    Jag har inte heller hangt med vem han ar men maste saga att jag tycker det lilla jag sett ar roligt; det ar val hans image att ga over gransen och fa publicitet och det kanske inte alltid ar det mest politiska korrekta sattet men har man inte rad med dyr marketing sa.....

  • zsandora

    Håller nog med de övriga, å han tror ju att han e så häftig... Nä lite för mkt för mig men ändå finns det vissa saker av honom som ja läser....

  • Lovecats

    Jag mår lite illa när jag ser hans skäggiga babyface. Påminner om killen i klassen som alltid skulle höras mest. Roligt till en början, men i längden outhärdligt.

Svar på tråden Vad tycker ni om Alex Schulman?