• Rebellen75

Nu är jag riktigt trött på Annika86

Kan ingen ta bort henne härifrån. Har anmält och skrivit i hennes gästbok. Hon läser våra inlägg för de tas bort efterhand. Hoppas att dteta hjälper

• Svar på tråden Nu är jag riktigt trött på Annika86
  • Luthien Tinuviel

Har också anmält hennes inlägg, jag skrev i hennes gästbok men det verkar hon ha raderat, skrev ingent otrevligt, jag bad henne bara vänligen lägga ner reklamverksamheten för det är inte särskilt många som uppskattar det.

/// Anna

• Troll1

Skulle hon göra samma sak på "Familjeliv" hade hon fått det hett om öronen. Ingen moderator här har gjort ngt alls vad jag märkt.

• Im yours

Vem sjutton är Annika............

• Paeonia

HAHA ja du hon har ägnat eftermiddag åt att lägga spam i typ varenda tråd. Reklam om någon j-vla gratis kosmetika om man reggar sig. Hon får då poäng på detta tydligen. Väldigt tröttsamt var det men hon tycks ha slutat nu.

Im yours skrev 2008-09-20 22:41:27 följande:

Vem sjutton är Annika............
  • Im yours

Skrattade lite. För bara nånn minut efter jag hade skrivit mitt inlägg i denna tråd. Såg jag nått bla, bla, bla som personen skrivit. Bara ignorera.

• Troll1
    Paeonia skrev 2008-09-20 22:46:56 följande:
    HAHA ja du hon har ägnat eftermiddag åt att lägga spam i typ varenda tråd. Reklam om någon j-vla gratis kosmetika om man reggar sig. Hon får då poäng på detta tydligen. Väldigt tröttsamt var det men hon tycks ha slutat nu.Im yours skrev 2008-09-20 22:41:27 följande:
    Inte bara denna eftermiddag. Lååång tid tillbaka, fast nu ha hon gjort lite för mkt.
  • Paeonia

Ja idag rann det liksom över för många här....

• DanKat

Så sjukt rolig den här tråden var att läsa!! Jag och min m2b har skrattat åt massor av inläggen!!

• Pumpkin
    Troll1 skrev 2008-09-20 20:28:46 följande:
    Skulle hon göra samma sak på "Familjeliv" hade hon fått det hett om öronen. Ingen moderator här har gjort ngt alls vad jag märkt.
    Men nu har "någon" moderator gjort något åt det - ca 100 anmälningar behandlade de senaste 10 minutrarna

Tyvärr har jag inte möjlighet att vara härinne hela tiden, speciellt inte när jag är på min bröllopsresa. Hade jag varit hemma hade inläggen försvunnit snabbare.
  • skille

Pumpkin: det er fullt forståelig:) håper du har hatt en super fin bryllupsreise:)

• Pumpkin

skille: Tack, den har varit underbar! Åker hem imorgon.

• valkyriana

Du ska inte ens vara här inne på din bröllopsresa Absolut inte för att ta hand om en plågsam Annika.

Annika som jag anmällde några gånger i går och som jag trotts allt tykte lite synd om då jag läste de hårda orden. Fjortis mm. Men det var då jag faktiskt trodde att hon var en RIKTIG fjortis, inte en förväxt fjortis på högskolan.

Pumpkin skrev 2008-09-21 07:28:05 följande:
    skille: Tack, den har varit underbar! Åker hem imorgon.
  • valkyriana

Shit vad felstavningat...

• valkyriana

Och jag fortsätter... asg

valkyriana skrev 2008-09-21 08:19:13 följande:
    Shit vad felstavningat...
  • Troll1
    valkyriana skrev 2008-09-21 08:19:47 följande:
    Och jag fortsätter... asg
  • DanKat

Ja hon försvann ju helt och hållet nu! I meddelandena jag fick om att anmälningarna var granskade så stod det bara att hon hade fått en varning men det här var mycket bättre tycker jag (hon var ju fullständigt medveten om vilka regler som gäller med tanke på hur många som skrev i hennes gästbok, och ändå fortsatte hon att skicka sitt spam!)

Svar på tråden Nu är jag riktigt trött på Annika86