• Pupetta

jag gifter mig i övermorgon!!!! :-)))

Hej alla!!
    Jag gifter mig på fredag och är totalt uppskruvad, nervös och galen. Pirrar i magen och hela kroppen med för den delen
    Snart är det verkligen dags....
    sorry, skriver bara av mig för jag kan inte riktigt fatta att det bara är två dagar kvar... TVÅ dagar, iiiiii! kram på er!!

• Svar på tråden jag gifter mig i övermorgon!!!! :-)))
  • harthurs

stort lycka till!!! och grattis!!!

• LillEm

Lycka, lycka, lycka!
    Ha en underbar dag.
    / LillEm

• Ankan80

Skruva ner dig några varv så kommer allt gå jättebra!
    Ni är ju två om det
    Lycka till!
    Det kommer gå jättebra!

• Fenixx

vad roligt. verkligen nedräkning.
    slappna av och ha skoj...oavsett smådetaljer som kanske inte går som helt planerat så blir ni ändå gifta.

• didis

Förstår att du börjar blir riktigt nervös!

Ha en riktigt bra dag, jag skall tänka på dig!

• fru augusti 2008

Ååå vad kul! Glöm inte att ha kul och njut för dagen kommer gå alldeles för fort. Den var den bästa dagen i mitt liv. Lycka till!

• dfk

Lycka till! och njut av den stora dagen. Glöm inte bort att äta och dricka ordentligt. Nerver som är pirriga och dåligt blodsocker o alkohol på det är lite farligt.

• Rosenpetunia

Härligt!
    Förstår att du är både pirrig och uppskruvad, men visst är det underbart pirr? Njut, njut, njut.

Hoppas att Er stora dag blir precis så bra som ni drömt om! Lycka till

• Pupetta

TACK för alla svar och råd!!!
    I morgon anländer våra familjer så det är verkligen bara att gå och sova nu och hoppas att vi inte har glömt något
    kram på er alla!!

• Robina67

Lycka till på er stora dag!
    Det kommer att bli en minnesvärd dag

• HurraViSkaGiftaOss

Härligt.
    Förstår hur du känner dig.
    Vi gifter oss på lördag. Helt underbart. Har nog inte fattat det riktigt tror jag!

• Humlan66

Lycka till till dig och till er andra som gifter er i helgen må vädergudarna vara med er

• Robina67

ja, det ser faktiskt ut som om vi ska klara oss från regn här i Stockholm på lördag! Såg en liten glimt av solchand till och med!
    Det bådar ju gott

• Pupetta

Här i Frankfurt är det soligt och det ska hålla i sig under helgen. Inget regn alltså, dock ganske kallt typ 15 grader... på morgonen under 10 brrrrrrr

Idag kommer min familj! och imorgon är det dags
    jag är så glad så glad

• nni

Fortsätt vara glad o njut! Er dag imorgon!
    Lycka till!

Svar på tråden jag gifter mig i övermorgon!!!! :-)))