• Lovecats

    Vitt bröllop?

    Min blivande man tycker det är trams med färgtema och även om jag är böjd att hålla med, så är det bra att hålla ihop färgerna, så att det inte blir för mycket.

    Sambon föreslog "sommarblommor" eftersom vi planerar att gifta oss d. 27/6 och jag kan absolut tänka mig en bukett och dekorationer med prästkragar och blåklint, men jag har börjat fundera på om man inte kunde köra på helvitt som tema på blommor och dukning. Jag kommer sannolikt att vara vitklädd och sambon kommer att köra på traditionellt svart/vitt, men vi har inte kommit fram till om det blir smoking, grack, eller 3-delad kostym. (Ifall det spelar roll i sammanhanget )

    Är det någon som haft ett helvitt bröllop? Kan ni bidra med bilder till inspiration?

  • Svar på tråden Vitt bröllop?
  • Igia

    Har varit på ett bröllop som var helvitt fast bruden hade en rosa bukett(älsklingsfärgen) De hade vita linnedukar, vita inbjudningskort, menyer, festhäfte osv. Det blir väldigt elegant med bara vitt.
    I en Allt om bröllop tidning för ett tag sen visade Micael Bindefeltd hur han gjorde en fest med tema vitt. Kan säkert kolla upp det på alla om bröllops hemsida. Annars kan jag titta hemma sen. Sitter på jobbet nu...

Svar på tråden Vitt bröllop?