• AnnaochHenrik

Fotografens bilder!

Har visat gästers bilder innan, nu har jag fått fotografens bilder! Det är 300 stycken, men man behöver ju inte titta på alla Låter de ligga ute på nätet några dagar innan jag tar bort dem!

Det är underbara Sandra från www.fotograftina.se som fotat. Platsen var Östersund, vigseln borgerlig. Och dagen var förstås kanon!

http://picasaweb.google.se/lillacharmtrollet/VRtBrLlopFotografensBilder#

• Svar på tråden Fotografens bilder!
  • ditte1

Jättefina bilder!! Vaov!
    Gud vad roligt att få se!
    Tackar!
    ditte

• harthurs

Vilka fina bilder!! Tack for att jag fick se!

Jag letar sjalv fotograf just nu..
    Vad fick du betala for dessa manga fina bilder? Far ni anvanda bilderna hur ni vill?

• Blivande fru 080808

Jättefina bilder!

• alltidvi

Vilka superfina bilder (och brudpar)!! Grattis till bröllopet!

• Robina67

Grattis!!! Strålande vackra!

• hondafreak

WOW vilka häftiga bilder !!! Märks att er fotograf hade öga för detaljer! Till motsats till våran tråkiga ! Han tog bara helt vanliga bilder och inget utöver det vanliga. Trots att han fått skriftligt på vad vi ville ha fotat.......
    GRATTIS !!!

• AnnaochHenrik

Tack för alla komplimanger! Vi är verkligen hur nöjda som helst med fotografen, och det var absolut värt att lägga såpass stor del av bröllopsbudgeten på fotograf, känner vi nu när vi har bilderna!

harthurs: Vi betalade 9200 för fotografering från 8 på morgonen till efter vigseln (cirka 16). Då fotograferade hon inte exakt hela tiden förstås, men fick med de viktiga bitarna.
    Då ingår 3i00 lågupplösta bilder, 50 högupplösta redigerade som vi själv kan framkalla hur vi vill. Sen får vi 1 st förstoring 24*30 cm och 4 st. 18*24.
    Mycket pengar, men vi tycker som sagt att det var värt vartenda öre!

• chamor
    hondafreak skrev 2008-09-12 07:34:11 följande:
    WOW vilka häftiga bilder !!! Märks att er fotograf hade öga för detaljer! Till motsats till våran tråkiga ! Han tog bara helt vanliga bilder och inget utöver det vanliga. Trots att han fått skriftligt på vad vi ville ha fotat.......GRATTIS !!!
    Så kände jag med.. Jag fick ta iniativet till allt på korten och han tryckte... Han är iofs min kusin men fotograf.. Hmm hade hoppats på mer.
Svar på tråden Fotografens bilder!