• nellie78

Kan man ha ett tackkkort där man inte tittar i kameran?

Sitter och försöker välja ut ett bra kort att göra tackkort av.
    Vi hade inte så många gäster så det blev inte så många kort och tyvärr blev inget av de fåtal där vi tittar i kameran något vidare alls.
    Det kortet vi båda tycker om är ett kort där vi tittar åt samma håll, dock inte det håll där kameran är..kan man använda detta som tackkort eller känns det konstigt? Man ser hela ansiktena men blickarna är fästa snett till höger om kameran..
    Vet knappt hur man "brukar" göra!

• Svar på tråden Kan man ha ett tackkkort där man inte tittar i kameran?
  • anja1661

klart man kan!!!
    ni ska välja det kortet ni gillar bäst!

• didis

Klart ni skall ta det kort där ni känner er snyggast!

• Kanada Hjarta Sverige

instammer! vi har massor av bilder att valja pa - men kommer nog anda att valja ett dar vi inte tittar in i kameran.

• nennesjuttioåtta

Vi tog ett där vi nästan pussas! Ta det ni tycker bäst om!

• misstrixie

Vi ska ha ett där min man tittar in i kameran och jag tittar snett uppåt och ser ut som den drömmare jag är.

• propp

Vi ska ha ett där vi tittar in i varandras ögon...

• Äntligen dax!

Klart man kan... Bilden som blev vårt tackkort finns i mitt galleri - ingen av oss tittar väl i kameran... :P

• pojomo

det är klart. det hade vi. eler han kollade in i kameran å jag åt andra hållet. det var inte många jag kollade in i men jag är så obekväm med kameror men även om jag inte kollade in så blev dom bra tycker jag

• Tooticki

Nej, jag tror att era gäster kommer bli väldigt besvikna om de får ett tackkort där ni inte ser in i kameran...

Moahahahaha, klart ni kan! Vi körde utan foto och ingen har dött av det, och vi är fortfarande gifta

• PennyJenny

Mina vänner körde ett asroligt tackkort när de gifte sig. De är fullt brudutstyrslade, han står i bakgrunden med med en golfklubba i handen och puttar. Hon står i förgrunden, håller i golfbaggen och ser tämligen sur ut.

Det är ett stört skönt kort och det var så kul att de vågde skicka det. Till sina äldsta släktningar skickade de dock ett traditionellt.

• nellie78

Tack så mycket för alla svar! Nu vet vi precis vilket kort vi ska välja och det blir det vi båda tycker är bäst där vi inte tittar i kameran! Tack för hjälpen!

• Samos07

Nu är ju ditt "problem" redan löst, men jag måste ändå ansluta mig till skaran och också säga -"Så klart ni kan" Jag har lagt ut bilder på ett av våra tackkort i mitt galleri och har för mig att man ser vår bild där. Vi tittar inte heller in i kameran.

• tågjäntan

Absolut!
    Till gästerna valde vi ett från gruppfotograferingen som vi förstorade lite. Vi ville ha något där vi gjorde något spännande eller roligt. Men det blev inget bra sådant kort, så vi kom på det till gästerna.

• Lavendelflickan

nej det tycker jag inte behövs. det viktiga tycker jag är dock att ni tänker på om ni har någon äldre släkting som förväntar sig en traditionell bild... kanske kan man göra någon enstaka till "gammelfarmor" och köra en mer modern ledig bild till övriga släkt och vänner.

• Fenixx

klart ni kan!
    jag har ett tackkort här hemma från några vänner som gifte sig där dem står och ger varandra en puss, jättemysigt kort.

Svar på tråden Kan man ha ett tackkkort där man inte tittar i kameran?