Tips på fotograf i Sthlm med bra priser
Ja som rubriken antyder... Någon som har tips på någon bra fotograf i Stockholmstrakten som har lite mer överkomliga priser?
Ja som rubriken antyder... Någon som har tips på någon bra fotograf i Stockholmstrakten som har lite mer överkomliga priser?
Jag hittade en fotograf på nätet med jättefina bilder men stod inget pris. Mailade och fråga om detta men antagligen inte så billigt :/
Å ena sidan vill man spara pengar men å andra sidan ha fina foton. Svårt att väga dessa mot varandra tycker jag!
Bra tråd, letar oxå fotograf
kollat på Täby foto, fick just prislistan, verkar ha vettiga priser och bilderna på hemsidan såg fina ut
Lycka till
Puffar!
Vi har lindisima www.lindisima.se
Hur fina bilder som helst!
har du prisuppgifter på henne?
Vi anlitade Orasis Foto, som även tog typ Secret Box-foton på mig 8morgongåva till maken). De var mycket proffsiga och tog rimligt betalt. 4 900 kr betalade vi för 1 timmes fotografering, och då får vi ett litet album med 8 st foton samt 10 st foton utskrivna. (Dessa har vi givetvis själva valt ut)
Vi har anlitat Annelie Malmgren, en jätteduktig amatör som gått bredvid yrkesfotografer och tar jättefina bilder.
Hon fotar säkert gärna i Sthlm, och har helt klart överkomliga priser. Ni får en heldagsfotografering inkl. reseersättning till samma pris som vissa tar för en timme. Värt att kolla, tycker jag. Hon är en naturbegåvning.
anneliemalmgren.blogg.se/category/brollop.html
:)
henriks älskling: det fanns inga priser på hennes blogg.. hur mycket betalar ni?
Jag tror hon tar runt 3000 för en heldag och då får man en maaaasssa bilder. Vi betalar lite mindre eftersom vi bokade henne för ett tag sen. Maila henne om du vill. Hon är väldigt flexibel och gullig.
:)
Hon har på sin sida en prislista. För 2,5 timmes porträtt- och vigselfotgrafering betalar vi 8900:- men om man bara vill ha porträtt kostar det runt 5000 tror jag.
Alla goda ting är tre skrev 2008-09-18 18:30:24 följande:
www.johannalundberg.net/
Vet inte exakt vad hon tar, men maila och fråga. Hon har inte tagit uppdrag så länge så hon har fortfarande inte hunnit bli dyr, trots att hon är jätteduktig!
Den här underbara fotgrafen, Åsa, hade vi som fotograf på vårt bröllop för lite mer än ett år sen. Hon var lätt den billigaste som jag kunde hitta men sen att hon är en jättego tjej gjorde inte saken sämre. Kolla igenom hennes bröllopsbilder, tycker hon är oerhört mångsidig.
www.ozdeleau.com/hemsida1234/brollop.html
www.ozdeleau.com/hemsida1234/priser.html
Hej!
Finns en jätte bra fotograf som både jag och syrran anlitat. Kolla sidan fotograflotta.se
Lycka till.
Tack för alla bra tips!!
Har ett riktigt bra tips på en ung fotograf i Stockholm!
Som smakprov får ni gärna se bildspel från vår bröllopsdag:
www.digitalwardrobe.se/client/andreas_hanna/
tack för tipset!
mr psycho skrev 2008-09-19 14:28:07 följande:
thecrapshack.blogg.se/index.html
en jätteduktig tjej som än så länge inte tar så mkt betalt...
hon har fotat mig och använder mig som reklam på sin sida i bla annat TTD och även i tävlingen som hon utlyser ...
thecrapshack.blogg.se/2008/september/
Carina
We used this guy
maxim-pudikov.livejournal.com/
We paid 1500 SEK per hour.