• AnnaochHenrik

Vår dag + bilder

Nu har vi äntligen bilder att visa från vår dag, den 23/8!
    (Lär nog starta en tråd till när jag fått fotografens bilder, än så länge är det "bara" gästers bilder)...

Bilderna finns i mitt galleri!

Vi hade en fantastiskt fin pampig borgerlig vigsel i Östersunds vackra Rådhus. Mycket musik (Lou Reed och The Turtles exempelvis) präglade vigseln, och den blev helt perfekt.
    Eftersom maken är yrkesofficer, gick vi genom en traditionell sabelhäck på väg ut från Rådhuset, mycket tjusigt!
    Festen var absolut mitt livs roligaste kväll, inte blev det sämre av att vi "avslöjade" att vi ska bli föräldrar, så att den fantastiska nyheten blev offentlig!
    ALLT blev verkligen kanon! Allt blev kanske inte exakt som vi planerat, men bättre
    Bäst minns jag alla gånger jag rördes till tårar under dagen (exempelvis när den ena tärnan, min ena lillasyster, överraskade oss med att sjunga på scenen innan det blev dans) och också känslan av att "nu är det du och jag för alltid". Den här dagen kommer vi ha kvar och minnas med glädje hela livet!

Ni som har dagen framför er, det är verkligen sant att det är det roligaste man varit med om att gifta sig!

• Svar på tråden Vår dag + bilder
  • AnnaochHenrik

*puffar upp tråden*

• Diamonds are a girls best friend

Grattis & vilka fina bilder, sitter oxå och väntar på fotografens bilder men skulle kunna ta 5-6v, längtar!!

• blivandefrularsed

Fina ni var, grattis!!

• Pienaar

Jättefina foton! Grattis

• Blivande fru 080808

Grattis, jättefina kort!

• Eriks fru

Fantastiska bilder! Grattis!!!!

Svar på tråden Vår dag + bilder