Någon som kan rekommendera ett bra SPA/Pensionat där vår 3 åring kan följa med??
Vi ska fira min mormor som fyller 80 och funderar på att åka till något ställe men vet inte var. Förslag någon??
Vi ska fira min mormor som fyller 80 och funderar på att åka till något ställe men vet inte var. Förslag någon??
Var någonstans i Sverige bör det ligga?
Vi var på Strömstad Spa och Resort i mitten av augusti. Min pappa fyllde 60 år och vill bjuda med hela familjen, inklusive min syrras två barn 2,5 år och 5 mån. Det funkade hur bra som helst. Barn var välkomna inne i spa och relax avdelningen med massor av pooler frma till kl 5 tror jag.
Ett jätte mysigt ställe som ligger precis vid vattnet. Mysig omgivninga där man kan promenera. Underbar aromamassage, rekommenderas!!!!
Hela stället är väldigt snyggt och designat. God mat i restaurangen. Ja, de har allt!
Alla var supernöjda när vi kom därifrån, även barnen!"
Lycka till!
Strömstad är mitt andra hem. Vi gifte oss där förra helgen
Resorten där är riktigt bra men det är långt att åka för många i släkten.
Vi letar någonstans mellan Göteborg och Sthlm!
Hassleudden rules! Underbart!
Södertuna slott, jättefint, inte så mycket spa men pensionat. Vi var där hela släkten för massa år sen, åldrarna 1-80, typ.
Mera förslag!!
Testa Sankt Jörgens SPA. Det är HELT ljuvligt och där har jag sett barn:
husmusen.blogg.se/2008/march/sankt-jorgen-spa.html
Tack för alla förslag. Gärna något mer uppåt Sthlmstrakten
Nynäs havbad! Underbart ställe! Hur god mat som helst, underbara rum, badtunnor vid bryggorna och en bastu beläget på bryggan vid tunnorna!