• Fru snart

Är det någon som ska ha gymnastikskor under klänningen

Jag funderar på att ha gymnastikskor under min klänning. Det syns knappt vilka skor man har och det vore ju skönt att ha skor som inte skaver och gör ont. Finns många söta och nätta. Samtidigt är jag lite rädd att jag ska känna mig för "vanlig" i gympadojor. Någon som har kort på sina skor i galleriet i såna fall.

• Svar på tråden Är det någon som ska ha gymnastikskor under klänningen
  • Robina67

Jag ska ha högklackat vid fotograferingen samt under vigseln, Men till middagen byter jag säkert om till ett par andra, mer bekväma skor

• 20080719

Jag hade ett par högklackade fram till festen sen blev det ballerina :)

• Silla69

Jag ska ha det, när det är dags för dans, alla bröllop jag varit på har dom tagit på sig det under klänningen.
    det syns ju ändå inte.

• Skåne09

Ni som ska ha klackar och sen låga skor, hur löser ni det med längden på klänningen?

• Höstbrud-07

En tanke bara med val av skor, jag tror skorna syns för alla när man knäböjer i kyrkan. Så då kanske det inte är så kul med en par gympadojor som syns...

• Fröken förväntan

Jag ska ha ett par brudskor under vigseln som jag har lånat av en kompis som gifte sig förra året, men så fort vi kommer ut ur kyrkan blir det glittriga gympadojjor på!!! Du kan se dem i mitt galleri om du vill .

• Sebastiána

Jag ska ha ett par bekväma ballerinaskor. Jag tänker ha en klänning som är så lång att skorna knappt syns, så jag hade kunnat ha gympaskor. Men man vet ju aldrig. Tänk om toastmastern planerat in att vi ska leka "skoleken".

• generalskan

Jag hade typ gympa skor när jag gifte mig i mars -08, har varit gift en gång förut och hade då "finskor" men jag hade så ont i mina fötter att jag inte ville uppleva det en gång till , bild finns i mitt galleri.

• Sebastiána

Ja, man vill ju kunna dansa natten lång Inte ha ont i fötterna hela kvällen då man ska njuta av sin dag.

• Myrmor

Jag har köpt ballerinaskor som går åt guld/koppar. Grymt snygga och toksköna!

• Tooticki

Jag funderade på att köpa ett par snygga, cremevita björn borg-skor (converse-stuk) med guldbroderier. Hade absolut kunna tänka mig att köra med det, varför inte?

• Fru snart

tack för alla svar, letar just nu efter ett par söta, bekväma ballerinaskor.

• kalevala

jag hade guld ballerina .....se mitt galleri -

• Myrmor

vita?

Fru snart skrev 2008-09-10 15:54:26 följande:

tack för alla svar, letar just nu efter ett par söta, bekväma ballerinaskor.
  • PL080802

Jag hade ett par högklackade skor med kilklack under utomhusvigseln (regn gjorde det omöjligt att gå med mina vanliga) Hade sedan skorna som syns i min signatur som dansskor. De var i samma höjd, hade jag haft gympaskor hade klänningen släpat.

• Vi för alltid 2009

jag har precis köpt ett par vita ballerina till min dag se galleri om ni vill

Svar på tråden Är det någon som ska ha gymnastikskor under klänningen