Ska man skicka tackkort för telegram?
Fick några telegram samt andra lyckönskningskort på bröllopet av gäster som ej var bjudna. Sen fick vi oxå champange av våra grannar. Ska man skicka tack-kort till dessa oxå? Vill inte göra fel...
Fick några telegram samt andra lyckönskningskort på bröllopet av gäster som ej var bjudna. Sen fick vi oxå champange av våra grannar. Ska man skicka tack-kort till dessa oxå? Vill inte göra fel...
Varför inte?! Det kan ju vara kul för dem att få ett foto på er....jag hade iallafall uppskattat om jag gett champagne eller telegram!
Jag har samma fråga, men tycker egentligen inte svaret är så svårt för oavsett hur regeln lyder så blir ju alla glada för ett kort! Jag är också så stolt att jag gärna skickar några extra.
Vi skickade tackkort till alla som på något sätt uppmärksammat vår dag, om det var med telegram, en present eller bara skickat ett kort med någon annan som kom.
Man vill ju gärna tacka för att de var snälla och tänkte på oss då, och för att de ansträngde sig att göra något för oss. Klart de ska få ett fint kort på oss då!
Vi tänkte också skicka tackkort till alla som på något sätt uppmärksammar vår dag.
När jag som del i en kör sjöng på ett bröllop förra året fick vi sedan ett foto på brudparen (var ett dubbelbröllop) som det var skrivet på baksidan på istället för ett papperskort som det satt fast i. Billigare alternativ när vi var så många men samtidigt uppskattat att man fick ett litet tack!
Självklart ska man skicka ett tackkort till dom som skickar telegram. Det är ju ett sätt att gratulera.
Vi kommer garanterat skicka tackkort till de som uppvaktat oss på alla sätt o vis!
Självklart ska man skicka tackkort till alla som uppmärksammat ens dag!
Skicka till alla som uppvaktat er på något sätt - oavsett hur.
Tack för alla svar, nu vet jag hur vi ska göra.
Vi skickade tackkort till alla även dom som skickat telegram
Det ska vi med göra!
Precis som Akvavit och många fler skrivit redan så skickade även vi Tackkort till alla de som på något sätt uppmärksammat vår dag.