• NUoALLTID

3 stycken??

Jag behöver hjälp och råd. Det är nämligen så att jag tror att det kommer att bli tre olika möhippor. En med en del av mina vänner, en med mina systrar och övrig släktfrån min sida, den tredje med släktingar från min blivandes sida. Vad gör jag?? Jag skulle ju helst se att alla kom på EN möhippa. Planeringen med bröllopet är inte helt klar, så vi behöver verkligen helgerna till att planera. Samtidigt vill jag inte verka otacksam. Det är klart att jag är glad att så många vill ordna något roligt åt mej. Dessutom ska jag ju inte veta så mycket som jag redan gör. Bara en stor röra nu tycker jag. Vad skulle Ni ha gjort???

• Svar på tråden 3 stycken??
  • NUoALLTID

snälla lite hjälp.....

• Kanada Hjarta Sverige

be din blivande make att pejla laget med de tre och medla ihop grupperna till en hippa om de tankt varsina!

• HurraViSkaGiftaOss

hur vet du att det ska vara tre?

• Fenixx

försök så att någon kontaktar alla och säger till att det får ju vara EN möhippa och då får dem som kan och vill komma till just den.
    låter ju jätterörigt med 3st...

• NUoALLTID

Hej, för att försöka förklara den här soppan så har jag fått reda på saker genom misstag tex. felskickade sms. Jag har inte orkat vara här inne på ett tag nu. Det har varit en del att ta tag i och till min stora glädje, med hjälp från min blivande så har det löst sig. Det kommer att bli EN möhippa. Men det var inte helt utan motstånd kan jag säga... tråkit tycker jag. Jag har alltid sett möhippan som en chans för dom som vill att bekanta sig lite med varandra innan bröllopet. Nu kommer det iaf. bli en så tack till er som hjälpt mig...

Svar på tråden 3 stycken??