coffee table book / bildbok?
Någon som har testat någon av följande? Hur pass bra är dom i kvalitén?
www.fotobok.com/
www.myphotobook.se
www.ifolor.se
Någon som har testat någon av följande? Hur pass bra är dom i kvalitén?
www.fotobok.com/
www.myphotobook.se
www.ifolor.se
www.onskefoto.se/
hittade jag också
jag har testat att beställa en fotobok från japanphoto och den var jag jättenöjd med. Kan dock inte utala mig om ovanstående.
/Jessica
Har testat Ifolor och är jättenöjd!
Har gjort två böcker på vardera 60 sidor hos Ifolor. 1-2 veckors leverans. Programmet man laddar hem och gör layouten med har massor av möjligheter till layout. Man kan lägga bilder utfallande över en sida eller ett helt uppslag, man kan välja om man vill lägga flera bilder per sida. Det finns skuggor och ramar, texter, egen layout och text på omslag och rygg osv. Man bara drar in en förutbestämd layout och sen drar man in sina bilder till rutorna på sidan. Lätt som en plätt. Jag är jättenöjd med dem och ska snart göra två till böcker från mina senaste resor.
Själv har jag gjort bok hos fotoquick, kostade en del ca 800 men då är den på 200 sidor. Gjorde designen själv då jag tycker att det är så kul och blev jättenöjd med resultatet. Men ska nog ta och prova några andra också för att jämföra.
Vi gjorde vår bok hos Ifolor och är jättenöjda. Lätt att göra och resultatet var kanon. Vi gjorde fem stycken - vi behöll en, våra resp föräldrar fick var sin och våra vittnen fick var sin. Jätteuppskattat