• W2B Blom

Evigheter till dess ju...

Jag är så himla lycklig! Min älskling friade till mig då vi var i Paris - allt var så perfekt och romantiskt och helt underbart!
    Tiden stannade totalt och Paris är en sån härlig romantisk stad, som vi blev förälskade direkt i!

Hur som helst, vi har nu fastställd datum (8/8 2009)som vi både tycker är passande (då hinner vi planera lugn och ro, fixa budget osv) - förutom att jag tycker det är evigheter till dess ju!!! Känner ni likadant?

Jag känner mig som ett barn dagen efter julafton att det är ett helt år kvar till dagen D! Visserligen är det skoj med planering och allt, men ville bara höra om det bara är jag som känner så här eller om det finns fler som känner att det är evigheter till bröllopsdagen?

• Svar på tråden Evigheter till dess ju...
  • harthurs

Jag tyckte ocksa det var eveigheter till brollopsdagen.. han friade iofs i april och vi gifter oss i november nu...
    Kann inte som att det ar evegheter tills ni gifter er utan kann som att ni har gatt om tid att planera och fa det precis som ni vill ha det...

Sjalv borjar jag fa magsar...

• TesshjärtaFred

Jo, jag kan känna likadant. Min älskling friade i januari, och vi gifter oss i september 2009. Alltså ett år kvar! vi ville ha tid för att spara pengar, det är därför det blev ganska lång tid mellan. Men jag kan knappt bärga mig! Längtar efter att få sätta igång med planering (har planerat hur mycket som helst i huvudet - eftersom jag tycker att det är så kul) och min längtan till den stora dagen går knappt att beskriva. Det ska bli så otroligt roligt, men det är ju sååå lång tid kvar. =)

• blivandefrularsed

Min man friade förra året i maj och vi gifte oss 080809, alltså hade vi över ett år på oss att planera. Det var jätteskönt och njut verkligen av tiden för när dagen väl kommer så går den fort! Du har massor med tid till att fundera och planera och ändra dig flera gånger om när det gäller alla detaljer LYCKA TILL med planeringen.

PS. Grattis till frieriet!

• W2B Blom
    TesshjärtaFred skrev 2008-09-03 10:58:50 följande:
    Jo, jag kan känna likadant. Min älskling friade i januari, och vi gifter oss i september 2009. Alltså ett år kvar! vi ville ha tid för att spara pengar, det är därför det blev ganska lång tid mellan. Men jag kan knappt bärga mig! Längtar efter att få sätta igång med planering (har planerat hur mycket som helst i huvudet - eftersom jag tycker att det är så kul) och min längtan till den stora dagen går knappt att beskriva. Det ska bli så otroligt roligt, men det är ju sååå lång tid kvar. =)
    Åh, precis så känner jag med. Vad bra att jag inte är ensam om att tycka att det är evigheter till dess. Fast det är superkul att planera och hoppas att alla planer går som man har tänkt sig.
  • Fenixx

tja...en själv får vänta ända tills 2010.

men vi behöver tiden för att planera för temabröllopet, få hittat rätt saker och spara pengar då vi även bygger på huset.

Svar på tråden Evigheter till dess ju...