• Dajana

    Till er som får svamp hela tiden eller har underlivsproblem

    Ville bara tipsa er om att kolla era blodsockernivåer. Jag hade kronisk svampinfektion och jättekänsligt underliv i två års tid tills jag av misstag under en undersökning fick mitt urin testat. De hittade socker i min urin och efter många prover har jag nu fått diagnosen diabetes. Jag kunde knappt ha sex på grund av mina problem, jag provade allting som gick att prova men svampen kom alltid tillbaka och mitt underliv sved och gjorde ont hela tiden. Fick alltid en brännande känsla efter sex. Nu är jag så gott som bra i underlivet... ville bara tipsa eftersom det kan vara fler som inte har någon aning om att de går runt och har diabetes.

  • Svar på tråden Till er som får svamp hela tiden eller har underlivsproblem
  • avil

    bra tips! att kolla hälsan helt enkelt. Skönt att du fått det bättre.

  • FruRålin080808

    Det ska jag genat kolla upp...Har svamp hela tiden...Tack frö tipset=)Skönt att du mår bättre

  • nennesjuttioåtta

    jag har inte diabetes men hade jääääätteproblem med ständig svamp och burning hell i muffen rent ut sagt - tills jag slutade med p-pillren (trinordiol). Sen dess - nada och det är snart 100 år sen. Nästan.

  • Dajana

    jag trodde inte att jag hade diabetes under min "svamptid" hade testat om jag hade det flera år tidigare och trodde att jag var på den säkra sidan. dessvärre så kan du vara frisk ena året och sedan nästa år få diabetes. och man behöver inte vara överviktig för att va i riskzonen heller. både unga och gamla, smala och tjocka kan få det.

Svar på tråden Till er som får svamp hela tiden eller har underlivsproblem