• DCL

Vinterbröllop, bröllopsbilder??

Hej!
    Vi funderar på vinterbröllop. Tänkte fråga er som haft det, vad tog ni för bilder? Inomhus/utomhus? Vilken/vilka tider passar det bra att ta bröllopsfoton om man gifter sig under december?

• Svar på tråden Vinterbröllop, bröllopsbilder??
  • Rosenpetunia

Kul att ni funderar på vinterbröllop! Jag har bilder från vårt vinterbröllop i galleriet. December är ju en ganska mörk månad så det är nog mitt på dan som gäller för fotografering, kanske? Fast tänk vad mysigt med lite mörka kvällsbilder med levande ljus o så... en fotograf kan ju alltid rigga upp med "konstljus" så egentligen borde vilken tid som helst funka.

Lycka till!!!

• hgav

Åhh vilka vacka bilder! det är så fantastiskt vackert vid kyrkan och ishotellet.

Rosenpetunia skrev 2008-09-02 20:13:19 följande:
    Kul att ni funderar på vinterbröllop! Jag har bilder från vårt vinterbröllop i galleriet. December är ju en ganska mörk månad så det är nog mitt på dan som gäller för fotografering, kanske? Fast tänk vad mysigt med lite mörka kvällsbilder med levande ljus o så... en fotograf kan ju alltid rigga upp med "konstljus" så egentligen borde vilken tid som helst funka.Lycka till!!!
  • Rosenpetunia

Tusen tack! Det är verkligen fint däruppe, helt enkelt magiskt!

hgav skrev 2008-09-03 13:27:11 följande:
    Åhh vilka vacka bilder! det är så fantastiskt vackert vid kyrkan och ishotellet.
Svar på tråden Vinterbröllop, bröllopsbilder??