• Hofsan

Bilder från vårt underbara bröllop 23/8

Hej! Har kommit hem från vår resa nu som vi åkte på direkt efter bröllopet.
    Hade ett superlyckat bröllop trots regn hela dagen(jag var väldigt dyster på morgonen men mina tärnor muntrade upp mig bra och efter sminkningen och håret och lite champange så var man på topphumör)
    Fotona fick vi improvisera lite med så vi började att ta några hemma med följd av hustak o annat i vägen men jag blev supernöjd ändå.

Har lyckats att få en liten del av bilderna av fotografen som jag lagt upp här:
    www.facebook.com/photo.php&id=626088505#pid=912920
    (klicka på bilderna för att komma till nästa bild)

• Svar på tråden Bilder från vårt underbara bröllop 23/8
  • Ankan80

Så fina ni var! Grattis!!!

• DrömmenSomBlevSann

Åh jösses vad fina bilder, vad vackra ni var!
    Vilken härlig efterrätt, vilken fantastisk tårta!

Stort grattis så här efteråt!!

• flowerrose

Åh vilka härliga bilder, vad vacker du var!

Supergrattis

• Fröken förväntan

Grattis! Jättefina bilder och otroligt vacker brud. Du ser ut som Gwyneth Paltrow tycker jag .

• Lakritspuck

Jättefina bilder! Och så fin du var! Klassisk vacker brud utan att det ser utklätt ut. Smakfullt.

• Freckles

Du var superfin!! Fina foton!

• Hofsan

Fröken förväntan skrev 2008-09-01 16:27:18 följande:

Grattis! Jättefina bilder och otroligt vacker brud. Du ser ut som Gwyneth Paltrow tycker jag .
    Hehe tack! det var ingen dålig jämförelse det.
  • Hofsan

a wife to be skrev 2008-09-02 18:10:25 följande:

Åh, vad fina ni var!!!!
    Tack! Du var också väldigt fin! Vad tänkte du på morgonen när du såg vädret? Jag var superdeppig men min ena tärna muntrade upp mig jättebra.
  • a wife to be

Haha ja du....vad tänkte jag!

Minns att jag kvällen innan vid elva tiden stod ute i trädgården och tittade upp, helt stjärnklart, sa till min m2b (då) att det kan ju omöjligt bli så regnigt som dom säger när det är så klart nu ikväll! Jo, tack för den, vaknade kl 07.00 av att det regnade....det var ju lite jobbigt att ta sig till dom olika platserna med klänning och allt. Jag tänkte annars inte så mycket på det, går ju inte att styra över vädrets makter. Kan nog störa mig mer på det nu i efterhand. Vi fick ju inte dom bilderna vi ville ha i grönskande Bokskogen, gästerna fick åka före oss till festlokalen osv.

Men som sagt det är inte många som har gift sig på årets regnigaste dag, det är inte illa minsann att pricka in just den

• Hofsan

Nu har jag lagt in lite bilder i galleriet här istället. Facebook verkar vara lite trögt för vissa.

Svar på tråden Bilder från vårt underbara bröllop 23/8