• a wife to be

Våra bilder...

Nu finns det bilder i mitt galleri Vi hade ju planerat att ta foto ute i det gröna vid kyrkan, men pga allt regn så fick det bli en nödlösning på en veranda med uppsatt bakgrund, denna ska sedan redigeras, så ha överseende med att bilderna inte är helt hundra ännu.

Håll till godo.

• Svar på tråden Våra bilder...
  • chamor

Va fina ni var Va tråkigt med vädret!

• a wife to be

Tack så mycket, ja vädret var ju inte det bästa Men vi kommer att bli vääääldigt lyckliga

• Joeline

Vilka häftiga "regnbilder" utanför kyrkan!! Sån cool kontrast mot alla gulliga soliga bilder som ofta förekommer i dessa sammanhang tycker verkligen de var störthäftiga. Och vilken smashing bride!

• Aprikos

Härliga bilder!

Grattis till fruskapet.

• a wife to be

Igår fick vi alla 1.600 bilderna, kan säga att det tog ett tag att gå igenom alla! Men så roligt att se, han har ju fotat när man verkligen inte vetat om det, in real action så att säga.

• gift2augusti2008

Jättefina bilder å ett stort grattis:)

• Vitt guld

Först och främst, GRATTIS! Och fina bilder. Vad många inte vet är att REGN (eller iaf MULET) är det ulitimata fotovädret iom att man slipper hårda skuggor och får ett mjukt ljus.

• a wife to be

Jo, jag har hört det oxå och det är ju iofs bra MEN vi hade ju velat ta fina grönskande kort men släkt och familj, men nu blev det inte så, och visst känns det tråkigt men det är bara stt gilla läget! Bilderna vid kyrkan är lite blåa men det ska redigeras så jag tror dom kommer bli jättefina.

Vitt guld skrev 2008-09-01 10:03:02 följande:

Först och främst, GRATTIS! Och fina bilder. Vad många inte vet är att REGN (eller iaf MULET) är det ulitimata fotovädret iom att man slipper hårda skuggor och får ett mjukt ljus.
Svar på tråden Våra bilder...