Fotograf hela dagen
Har fått tag i en fotograf som är med hela dagen för 5000 kr och då får vi 15 redigerade foton. Hur vanligt/ovanligt är det att man får "alla" tagna kort som tagits under dagen på cd-skiva eller liknande?
Har fått tag i en fotograf som är med hela dagen för 5000 kr och då får vi 15 redigerade foton. Hur vanligt/ovanligt är det att man får "alla" tagna kort som tagits under dagen på cd-skiva eller liknande?
Vi hade fotograf fran det att gasterna borjade komma till kyrkan (13.30) tills vi akte pa natten vid ca. 00.30, vi fick 50 redigerade bilder i A3 format och alla 2000 bilder (oredigrade naturligtvis) pa cd, for det betalade vi 20 000:- Helt klart vart varenda krona!! Bilderna ar saa fina!!
Vi får alla kort högupplösta på skiva, inga papperskopior.
Vår fotograf kommer också vara med hela dagen.
Oj, tröck iväg för snabbt.. Vet inte hur vanligt det är att man får på skiva, verkar vara väldigt olika.
Vi har med fotografen från kl 10 då mina tärnor & jag börjar fixa i ordning oss tills kl 01.30 då festen är slut. Det betalar vi 8000 kr för och då är 10 retucherade kort från när vi gör oss i ordning medräknat, 40 retucherade från vigsel & brudbilderna efteråt. Sen får vi ALLA mingelbilder som tas under hela festen gratis.
Tycker vi har gjort en bra deal med vår fotograf!
Glömde säga att alla bilderna är högupplösta på skiva. Inga papperskopior eftesom vi ej vill ha det.
jag får alla bilder i högupplösning på DVD