• Solros 2009

Fotograf hela dagen

Har fått tag i en fotograf som är med hela dagen för 5000 kr och då får vi 15 redigerade foton. Hur vanligt/ovanligt är det att man får "alla" tagna kort som tagits under dagen på cd-skiva eller liknande?

• Svar på tråden Fotograf hela dagen
  • Gizmos

Vi hade fotograf fran det att gasterna borjade komma till kyrkan (13.30) tills vi akte pa natten vid ca. 00.30, vi fick 50 redigerade bilder i A3 format och alla 2000 bilder (oredigrade naturligtvis) pa cd, for det betalade vi 20 000:- Helt klart vart varenda krona!! Bilderna ar saa fina!!

• fredag den 13e

Vi får alla kort högupplösta på skiva, inga papperskopior.
    Vår fotograf kommer också vara med hela dagen.

• fredag den 13e

Oj, tröck iväg för snabbt.. Vet inte hur vanligt det är att man får på skiva, verkar vara väldigt olika.

• Emblingen

Vi har med fotografen från kl 10 då mina tärnor & jag börjar fixa i ordning oss tills kl 01.30 då festen är slut. Det betalar vi 8000 kr för och då är 10 retucherade kort från när vi gör oss i ordning medräknat, 40 retucherade från vigsel & brudbilderna efteråt. Sen får vi ALLA mingelbilder som tas under hela festen gratis.
    Tycker vi har gjort en bra deal med vår fotograf!

• Emblingen

Glömde säga att alla bilderna är högupplösta på skiva. Inga papperskopior eftesom vi ej vill ha det.

• lisen85

jag får alla bilder i högupplösning på DVD

Svar på tråden Fotograf hela dagen