Endast en eller några få blommor i buketten?
Funderar på att bara ha en blomma, t.ex en kalla, en extra tjusig ros, en vit lilja eller liknande. Någon som haft eller tänkt ha det? Eller kanske bara tre blommor?
Funderar på att bara ha en blomma, t.ex en kalla, en extra tjusig ros, en vit lilja eller liknande. Någon som haft eller tänkt ha det? Eller kanske bara tre blommor?
Det är ju jättefint! Jag ska ha några få stora gerbera bara, det kommer bli fint!
Det blir nog jättesnyggt! Jag skulle kunna tänka mig en solros och lite grässtrån. Men det är inte riktigr säsong för solrosor i augusti-september.
Ett par stora (kanske hjärtforamde) blad på kvist, lite långt gräs och en stor pionmoch lite brudslöja borde vara väldigt enkelt och snyggt. Pioner är ju urtjusiga då dom ser ut som en blandning mellan en jätteros och en jättenejlika och finns i massor av färger.
Lycka till!
Låter jättefint tycker jag
Jag har också funderat på en kalla, eller en solros eller kanske en gladiolius. Kanske med ett grönt blad till. Det blir lagom tycker jag, ingen avancerad bukett men ändå något att hålla i handen. Och fint om det går igen i dukningen.
Finns en vit blomma som heter Eucharis -Amazonlilja på Svenska. Den är lite som en blandning mellan lilja och pingstlilja kan man säga. Doftar underbart, har inga ståndare som "frömjölar av sig", är väldigt elegant och jag tror den skulle vara underbar typ 3 st med ett limegrönt gräs som heter Fontängräs. Bara ngn snygg tråd eller fint band runt stjälkarna, ev pärlor om du gillar det, för att pynta stjälkarna. Borde kosta dig runt 100-130 kr beroende på ev pynt.
Jag har oxå tänkt ha en kalla (eller ett fåtal).
Tycker att liljor är väldigt fina med.
Men jag måste kolla upp vad som finns i mitten av februari... har verkligt noll koll när det gäller sånt
Jag funderar på att ha en liten julgran! Går det tror ni?
haha usch förlåt! Dags att sova nu tror jag!
haha åå en till med livlig fantasi!!
Men en sak jag måste ändra på i din lilla vision är att när mannen dansar naken så kan han ju inte sjunga Jungle Bells, utan DINGLE bells! mohaha.. Eller Dingle balls..
haha tur att jag finns då som vågar det mesta!
Ja! Här försökte man vara lite subtil, men det är visst lika bra att ge järnet!
Förövrigt trodde jag först att "Ägg" i barntråden handlade om ens egna... det blev så konstigt att jag fick läsa igen... dåååå fattade jag