• chamor

Vilken bild ska vi välja till tidningen???

Kolla mitt galleri, i starka bilder. Vilken bild tycker ni vi ska ha i tidningen? Den när han lyfter mig ska vi inte ha men har en liknande som i så fall är mer aktuell...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-28 08:29
    Nu har jag ändrat bilden han lyfter mig på så det finns 3 varianter av den!

• Svar på tråden Vilken bild ska vi välja till tidningen???
  • chamor

Nej de är jättesvårt! Ska ha flera bilder på tackkorten så det blir lättare då som tur är

• Aleta

Den med hatten tycker jag också.

Ska ni ha som ett fotocollage eller ska ni ha olika bilder till olika personer?

chamor skrev 2008-08-28 08:52:31 följande:
    Nej de är jättesvårt! Ska ha flera bilder på tackkorten så det blir lättare då som tur är
  • Fröken förväntan

Jag gillar 3:an (närbilden där han lyfter dig)!

• chamor
    Aleta skrev 2008-08-28 09:41:38 följande:
    Den med hatten tycker jag också.Ska ni ha som ett fotocollage eller ska ni ha olika bilder till olika personer?
    Ja till tackkorten blir de iaf 4-5 bilder bla en på ring, en på krona och så på oss
  • chamor

Nu är det bara 4 bilder kvar så rösta på tjejer.. De åker bort en efter en så till slut blir bara en kvar och vi har en vinnare

• Pingst09

Hatten!! Helt klart.... Superfina bilder allihop men den fastnade jag för direkt!

• fröken sjunfors

bild nummer fyra gillade jag :)

• Lavendelflickan

jag röstar för nr 1 ..

fyran är jättesnygg men kan vara svår i tryck .. särskillt på dagstidningspapper.

• zsandora

när ni står i tittar på varandra, när han har hatt! djup å kärleksfull

• mmmalurk

den med er tittande på varandra och hatt på mannen. Annorlunda men ändå vanlig

• Syster Blå

2:an eller 3:an, såå fina

Svar på tråden Vilken bild ska vi välja till tidningen???