• Vickanv

    Näsplåster

    Har Ni några erfarenheter av näsplåster för att ta bort pormaskar? Har själv mycket pormaskar över näsan och rätt stor dessutom och provad därför Refining clear-up strips från Nivea - helt utan resultat. Mina sitter inte särskilt hårt heller!

    Ångade tom huden i 15 minuter innan och gjorde sedan som anvisningen sa.

    Strippen satt inte alls så hårt fast på näsan som jag trodde. Har sett videos på nätet där de som provat knappt kan dra av strippen.

    Här är en som verkar funka?





    Nivea sucks!

  • Svar på tråden Näsplåster
  • Saltnes

    Jag har också provat Niveas och tyckte inte heller att det fungerade. Näsan blev mest röd och kliande

  • Nancy Drew

    Nivea funkade inte alls på mig, var mer samma effekt som att badda huden med alsol-sprit. Jag vill också gärna ha tips på fungerande.

  • aikidoaasa

    Är det inte Loreal som har en variant också... har för mig att jag tyckte att de var mycket bättre än Niveas när jag testade förut...

  • Vickanv

    Har faktiskt beställts biores näsplåster. Får se hur den funkar men den vekar vara bättre än Niveas i vart fall.

  • Nancy Drew
    Vickanv skrev 2008-08-31 17:25:56 följande:
    Har faktiskt beställts biores näsplåster. Får se hur den funkar men den vekar vara bättre än Niveas i vart fall.
    Du får skriva en recension här sen!
  • Vickanv

    Nancy Drew skrev 2008-09-01 16:34:35 följande:


    Du får skriva en recension här sen!
    Har provat Biores nu och jo det sitter bättre än Niveas men den får inte bort så mycket ändå. Antar att mina sitter hårdare än tjejens på Youtube.
Svar på tråden Näsplåster