• Zsarah

Ni som har dessa skor vilken storlek har ni och vilken tog ni?

Ni som har dessa skor:
    brollopstorget.se/hem/zsarah/galleri.php
    (cutesy shoes) Vilken storlek har ni och vilken beställde ni i vanliga mått och i Us mått?
    Är de små efter sin storlek? Jag funderar vilken storlek jag ska beställa, jag har 38-39 (oftast 39 nu efter graviditeten)..

• Svar på tråden Ni som har dessa skor vilken storlek har ni och vilken tog ni?
  • Pugsley

Om det är USA du beställer ifrån så är 7.5 inte 39 i dom affärer jag har handlat ifrån. Jag är mellan en 37 och 38 och jag köper skor här i storlekar 6.5-7.5. Min svärmor som har 39 brukar köpa storlek 8.5-9 tror jag men tyvärr kan det variera ganska stort beroende på vilket märke du köper. Alltid svårt att veta storlek med skor om man inte har möjlighet att prova. Kan du skicka tillbaka om dom inte passar? Eller blir det för dyrt med tull, frakt osv?

• cessili

hej har letat efter dessa skor i Sverige men utan resultat när det kommer till dem vita.
    Har du någon info om var de finns så hör gärna av dig.
    Läste på en sida från USA där de tipsade om att man skulle ta 1/2-1 storlek större än vad man normalt brukar ha då de var små i storlek.

• Zsarah

på ebay finns det massor av dessa skor och man kan även köpa de på:
    www.cutesyshoes.com

Det finns åtminstone 3 märken som ser ut som dom jag har i mitt galleri, det ena är wild diva och det andra är bella belle och det sista är: (det som jag kommer att köpa) cutesy shoes. sök på ebay på satin pumps så hittar du mycket:)

• Zsarah

jag glömde säga tack alla, har beställt dom och väntar hem dom..

• september2009bröllop

du kan väl återkomma med hur storleken va?

• Zsarah

japp, borde få dem när som helst, väntar bara på en slöja så ska de samfrakta:D

Svar på tråden Ni som har dessa skor vilken storlek har ni och vilken tog ni?