Fotografens bilder!
Här kommer lite bilder som vår fotograf tog under vår bröllopsdag, den 9 augusti!
Ta er gärna en kik :)
Här kommer lite bilder som vår fotograf tog under vår bröllopsdag, den 9 augusti!
Ta er gärna en kik :)
Du missade möjligen inte en länk eller så... ?
vad fina ni var!
anna 2008: bilderna finns i galleriet, om jag inte fattat fel
Åh så fint, jag gillade din brudbukett också, älskar röda rosor och särskilt i kärlekssammanhang!
Grattis! Ni är superfina!
Ahh... jag får kika in där igen då, hon skrev förut ju i presentationen att det är gästernas bilder i galleriet .
Sansisen, oavsett om det är fotografens eller någon annans bilder så måste jag säga att ni var jättevackra och din frisyr var superfin !
Fotografens bilder finns i mitt galleri, dom andra bilderna är borttagna :)
Ja, röda rosor är min starka favorit! Tycker iofs om nästan alla vackra blommor som används i buketter, men röda rosor slår det mesta :)
Tack så mycket!!
Tack! Satt hos min frissa i över fyra timmar med både hår och smink... blev supernöjd själv, hon är så himla duktig!!
anna 2008 skrev 2008-08-25 20:02:41 följande:
Fick lite rysningar av dina bilder. Bukett, hår, och din mans kläder, allt väldigt lika vad vi tänkt oss om knappa fyra veckor. Nu vet jag att jag valt helt rätt
Oj, vad glad jag blir, och vad roligt att du känner att du valt rätt!!! Åh, vad roligt att ni har allt kvar, liiite avundsjuk blir jag :) Lycka till med allt! Kanske man får se bilder senare? ;)
T and T skrev 2008-08-25 20:47:48 följande:
Åååå, ni var underbart vackra! GRATTIS
Jag blir så rörd av att kolla på alla fina bilder. Det märks att det snart är dags för mig, jag längtar sååå mkt!
ååh, tack så himla mycket!!
Grattis själv och Lycka till på eran stora dag!!! Ni kommer att ha en helt underbar dag :)
Jätte vackra bilder, ni var så fina:) Grattis!
Ni var superfina! Ni ser verkligen lyckliga ut
Tack!! Grattis själv och lycka till!!
Tack :) Hela jag var ett stort leende hela dagen tror jag!!