fotograf runt Kivik (skåne) ????????
behöver verkligen hjälp med att få tips om bra fotografer som tar lite annorlunda bröllopsbilder (lite moderna).
Runt Kivik (skåne)
Hjälp snälla???
//DNTN
behöver verkligen hjälp med att få tips om bra fotografer som tar lite annorlunda bröllopsbilder (lite moderna).
Runt Kivik (skåne)
Hjälp snälla???
//DNTN
jag blev nöjd med min. tar fina bilder och gjorde min secret box.
marit lasson ystad
Vår fotograf bor i Skurup, vi är så fantastiskt nöjda med våra bilder, hon hade massor med bra idéer, mkt proffsig & väl förberedd, kan bara sända mina varmaste rekommendationer till Lina Roos! www.linaroos.se
BejbiochBaby
Hur mycket fick ni betala för Lina Roos? Tittade lite snabbt på hennes hemsida och bilderna ser verkligen helt underbara ut...
min fotograf finns oxå i skurup. betalar 5500 för en heldag plus min secret box. helt underbara bilder. känns helbra.
Me & My
Det beror helt på vad du vill ha för paket, hon har från 3000 & uppåt. Men tro mig, hon är värd vartenda öre, vi är så vansinnigt nöjda med våra! (Jenny & Magnus som finns i galleriet)
Bejbiochbaby. Verkligen fina bilder på er! När jag kontaktade Linda så skrev hon att hon endast fotograferat 4st bröllop. Verkligen jätte fina, men man undrar ju hur många det är som känner henne för det skrivs ju en hel del om henne. Vår fotograf Yvonne som vi ska ha har varit i branschen jätte länge och är en av Skånes bästa och henne skrivs det inte speciellt mkt om . Jag menar vad är oddsen att alla ni som har haft henne som bröllopsfotograf helt plötsligt hittat hit : )
Ja du ingen aning, jag har bara sett mig skriva om henne om det är fler kanske det betyder att de är väldigt nöjda med henne! Jag var med på en väns bröllop (Katarina & Fredrik i galleriet) där Lina fotograferade & därför valde vi henne för jag gillade min kompis bilder & våra bilder blev över all förväntan! Jag tycker att hon fångade min kompis & hennes man personlighet & samma sak med våra & jag & min kompis är ganska olika. Men jag berättade för Lina mina tankar & idéer & hon lyssnade verkligen & hade en massa bra idéer!
Vem som är Skånes bästa fotograf kan jag inte svara på & vad kriterierna är för det vet jag inte heller. För mig är Skånes bästa fotograf Lina!
Vi är toknöjda med vår fotograf, Caroline Jacobsen. Hon fick fram en otroligt varm känsla i bröllopskorten. Titta gärna i galleriet. Hon finns i Malmö men fotar i hela Skåne.