• Jinxen

Fy vad besviken jag blev!!

Gifte mig i Lördags och allt var helt fantastiskt, tills vi kom till vårt hotell ute på Kärringön.(Hotell Nautica/Handelshuset)

Måste bara få skriva av mig..

Dagen var helt underbar, min pappa hade fixat och betalat så att en taxibåt skulle köra ut oss till Kärringön (enligt ägaren allt skulle vara fixat och fint iordning gjort för oss). Taxibåts föraren hade ordnat så han hade nyckeln till vårt rum, eftersom efter klockan 01 gick det inte att hämta nyckeln någonstans eftersom det då inte längre var bemannat.(??!!)

Vi kommer in på vårt rum och först så upptäcker vi att det är inte bäddat från förra gästen!! Sen... så ser vi att det ligger använda handdukar inne i badrummet, papperskorgen därinne är inte tömd.. och pricken över "i" toaletten har bokstavligen spår efter förra gästen!!!

Jag ville bara gråta.. :(

Ringde min mamma som försökte få tag på någon som hade ansvar över hotellet där ute, men inget svar någonstans!!

Ja vi fick ju försöka göra det bästa av situationen.. Vi fick gnaga på vårt eget medtaget snacks.. Tur att vi tänkte på det..

Dagen efter "Ja det var ju beklagligt, sånt ska ju inte hända.." Efter några om och men behövde vi ju inte betala.. *Grrrrrr*

Säger bara sicket jäkla skitställe!!!
    Min bröllopsnatt kommer jag ju aldrig få tillbaka.. :(

• Svar på tråden Fy vad besviken jag blev!!
  • Pienaar

Förstår dig verkligen! Herregud säger jag bara!

• kermit100

Jätte trist!
    Men du får glädja dig över att du har ett långt och härligt äktenskap framför dig.

• Anna  Sol

Men herregud! Fy vad otrevligt, äckligt och jättetrisst! Hur sjutton kunde de göra så??? Hur ska de kompensera er? Bjuder de er på en andra bröllopsnatt? Jag tycke inte att det räcker med att det blev gratis. Faktiskt.

• AnAngel

Va tråkigt!
    Tycker ni ska kräva ngt i gengäld... de va ju trots allt ER bröllopsnatt, de finns ju bara en av den!
    "tröstkram!"

• J D

Usch. De borde definitivt ge er en gratis natt till (inklusive båtresa). I den bästa av världar borde ni få ett presentkort på valfritt hotell så ni slapp ta en ny hotellnatt där men det är nog för mkt begärt.

• Paeonia

Fy vad arg jag skulle vara

Stackars er!

Själv var jag lite besviken över vår bröllopsmiddag....Vi skulle äta på hotellet bara min man och våra två barn för att tidigt nästa morgon ta flyget från Arlanda.

De höll tydligen på med renoveringar så själva restaurangen var stängd och vi blev hänvisade till ett fult rektangulärt rum a´la skolmatsalskänsla . Grå väggar och inga gardiner med utsikt över en ogräsyta. Där det inte satt några andra än oss och en småbarnsfamilj med alldeles för trötta barn...Köket var väl det vanliga så maten var det inget fel på men att sitta där när vi valde det hotellet av den anledningen att det inte bara låg nära Arlanda utan även hade en vacker restaurang med viss klass....

Den bröllopsmiddagen glömmer jag heller aldrig De kunde ju ha sagt något när vi bokade bord och sa att det var en bröllopsmiddag!

Ger några tröstkramar till er!

• dfk

Man tror ju nästan inte att det är sant!! Hur kunde dom missa det!
    Jag förstår att ni är jätteledsna över dethär, men det är ju bra att ni inte behövde betala. Det känns ändå som att ni skulle behöva mer gottgörelse! Ett presenkort till en ny övernattning eller så.

• dfk

Paeonia
    Tycker mycket synd om er också! Man vill ha lite mysigare än så!

• Fenixx

mn fyy vad hemskt. verkligen dåligt skött, sånt får ju inte hända!!

• Originalrosen

Men fy vad trist för er! Man blir ju alldeles ledsen i ögat.

• misstrixie

Vad tråkigt. Förstår att ni blev jättebesvikna!

• Vena

Vad tråkigt.. Men ta en kväll sen när hösten är som gråast, boka en natt på ett hotell ni vet är bra. Klä upp er fint för varann, ät en fin middag på något bra ställe.
    Bada sedan skumbad, drick skumpa, tänd ljus och ät frukt och lyxig choklad. Se till att det finns blommor på rummet. Titta på era bröllopsfoton och mys ihop...
    Bestäm datum redan nu så har ni något att se fram emot.
    Kram!

• Im yours

Verkligen urdåligt, förstår er besvikelse. Men som någon skrev ni kanske kan ta en kväll/natt på tu man hand vid ett senare tillfälle. Lycka till med allt!

Svar på tråden Fy vad besviken jag blev!!