Fy vad besviken jag blev!!
Gifte mig i Lördags och allt var helt fantastiskt, tills vi kom till vårt hotell ute på Kärringön.(Hotell Nautica/Handelshuset)
Måste bara få skriva av mig..
Dagen var helt underbar, min pappa hade fixat och betalat så att en taxibåt skulle köra ut oss till Kärringön (enligt ägaren allt skulle vara fixat och fint iordning gjort för oss). Taxibåts föraren hade ordnat så han hade nyckeln till vårt rum, eftersom efter klockan 01 gick det inte att hämta nyckeln någonstans eftersom det då inte längre var bemannat.(??!!)
Vi kommer in på vårt rum och först så upptäcker vi att det är inte bäddat från förra gästen!! Sen... så ser vi att det ligger använda handdukar inne i badrummet, papperskorgen därinne är inte tömd.. och pricken över "i" toaletten har bokstavligen spår efter förra gästen!!!
Jag ville bara gråta.. :(
Ringde min mamma som försökte få tag på någon som hade ansvar över hotellet där ute, men inget svar någonstans!!
Ja vi fick ju försöka göra det bästa av situationen.. Vi fick gnaga på vårt eget medtaget snacks.. Tur att vi tänkte på det..
Dagen efter "Ja det var ju beklagligt, sånt ska ju inte hända.." Efter några om och men behövde vi ju inte betala.. *Grrrrrr*
Säger bara sicket jäkla skitställe!!!
Min bröllopsnatt kommer jag ju aldrig få tillbaka.. :(