• Dolliver

Lagt in lite foton

Har äntligen lagt in lite bilder, inte så många, men några. Det är släktingar & vänner som tagit, vi har inte fått fotografens bilder än!

Berättelse kommer senare, har ju börjat plugga nästan 200% så det är lite ont om tid!

/ Angelica a.k.a Dolliver

• Svar på tråden Lagt in lite foton
  • FruHamberg

Grattis!!! Vad fina ni var, gillade verkligen din klänning! Snygga tårtor med

• Robina67

Jättevackra bilder på stora familjen! Vi kommer oxå vara många, vi har 4 barn.. Snygga klänningar!!!
    GRATTIS!!!

• Aleta

Grattis!! Wow vilka snygga klänningar, både brudklänningen och tärnklänningarna.
    Hade ni sådana tårtor som på bilderna? Urläckra.

• Ankan80

Gratulerar!
    Vad fina alla klänningarna var!!

• Dolliver

Tackar, tackar!!

Ja, det var nog den enda dagen någonsin i mitt liv som jag kännt mig fin/vacker överhuvudtaget. Sen när jag såg fotona på oss tyckte jag inte det längre, men det är en annan femma!
    Annars tycker jag själv att alla klänningarna är grymt snygga - men jag kanske inte är så neutral i den frågan? Haha!

Ang tårtorna så hade vi två vita med svarta nottecken och två svarta med vita nottecken. I mitten hade vi "vår" tårta, i yin & yang. Tårtan symboliserar dels vårt gemensamma intresse - musik - och att vi ständigt bär upp varandra - likt yin & yang.

Som sagt - tack för komplimangerna!

• Aleta
    Dolliver skrev 2008-08-22 15:49:57 följande:
    Tackar, tackar!! Ja, det var nog den enda dagen någonsin i mitt liv som jag kännt mig fin/vacker överhuvudtaget. Sen när jag såg fotona på oss tyckte jag inte det längre, men det är en annan femma!
    Du var jättefin, jag var precis likadan när jag fick se våra foton...men sedan blev jag påmind om att verkligheten visar så mycket mer som ett foto inte kan förmedla.
Svar på tråden Lagt in lite foton