Han skulle aldrig tvinga mig eller ens be mig om att avstå från möhippan det vet jag. Å när jag skriver att "hoppa över" möhippan menar jag då att be min syster att inte ordna någon, hon skulle lyda mig om jag bad henne om det. Jag vill bara inte att det ska svida extra i hans ögon att jag blir hippad men han inte får någon svensexa...
Jag kan lugnt avstå min möhippa nämligen det känns inte så oerhört viktigt för mig. Festar med mina vänner gör jag ändå =)
Men jag ska höra med mina två killkompisar som kommer på bröllopet och försöka att få upp hans barndomskompis från göteborg, att fixa något åt honom.
Varken jag eller sambon är de mest sociala personerna i världen, och min kille har pluggat på olika orter under lång tid och därefter även flyttat så kontakterna har brutits, inte någons fel skulle jag tro, lathet från bådas sidor möjligtvis. Jag bor kvar i samma "område" - storstockholm med omnejd - så jag har hållit kontakten med de allra viktigaste i mitt liv, vilket är sisådär tre personer hahaha!
Men ni menar alltså att jag inte ska tänka så... att jag skall ha skuldkänslor över detta...
ska försöka mitt bästa i att begrava dem djupt då och försöka fixa något åt honom, eller snarare fixa någon som fixar åt honom hehe ;)
Tack allesammans!
//M