• didis
    Äldre 20 Aug 16:20
    20298 visningar
    22 svar
    22
    20298

    "en sån karl" instrumentalversion?

    Jag söker med ljus o lykta efter en instrumentalversion av "en så´n karl" med Lill Lindfors.

    Jag har hittat flera versioner men alla har sång pålagt och jag vill ha en instrumentalversion att öva mig på.

    Så om någon har den på fil eller cd eller vet någon bra hemsida där den kan finnas - kontakta mig!

    Jag blir den som hjälper mig evigt tacksam!!

  • Svar på tråden "en sån karl" instrumentalversion?
  • Wiggy
    Äldre 4 Sep 17:39
    #11

    Inga problem!

  • ditte1
    Äldre 5 Sep 07:37
    #12

    TACK!

  • Wiggy
    Äldre 5 Sep 13:28
    #13

    Nu har jag fått noterna från Didis och sätter igång att jobba på låten efter helgen.

  • didis
    Äldre 5 Sep 15:29
    #14

    Det var snabba ryck!

    Om jag får välja har jag låten hellre något långsam än någon för snabb. Mer Lill Lindors´ version än Annelie Rydés om du förstår vad jag menar.

  • ditte1
    Äldre 12 Sep 14:59
    #15

    Hej igen!
    Vill inte vara pushig, men glömde ni mig??
    ditte1

  • Wiggy
    Äldre 15 Sep 09:17
    #16

    Nä, du är inte bortglömd. Håller på för fullt med låten. Siktar på att ha den färdig denna vecka.

  • didis
    Äldre 15 Sep 19:07
    #17

    Ååh, jag väntar!!

    Håller på att fila på den nya texten för fullt nu!

  • Wiggy
    Äldre 18 Sep 10:06
    #18

    Sådär! Nu är låten klar. Utgick från Lill Lindfors version, enligt önskemål, som är något långsammare än Annelie Rydés version. I noterna jag fick var det vers, refräng, vers, refräng, slut, men jag lade till en refräng till på slutet för att det skulle låta mer färdigt, så att säga.

    Jag har skickat skivan till Didis med låten plus kompversion och även lagt upp dem för nedladdning på www.reverbnation.com/jonaskempe

    Hoppas ni gillar den.

    Nu ska jag ge mig på "Hallelujah"

  • didis
    Äldre 18 Sep 10:08
    #19

    TACKAR!! JAG BÅDE BUGAR OCH NIGER! Och väntar spänt...


    Wiggy skrev 2008-09-18 10:06:43 följande:
    Sådär! Nu är låten klar. Utgick från Lill Lindfors version, enligt önskemål, som är något långsammare än Annelie Rydés version. I noterna jag fick var det vers, refräng, vers, refräng, slut, men jag lade till en refräng till på slutet för att det skulle låta mer färdigt, så att säga. Jag har skickat skivan till Didis med låten plus kompversion och även lagt upp dem för nedladdning på www.reverbnation.com/jonaskempeHoppas ni gillar den. Nu ska jag ge mig på "Hallelujah"
  • ditte1
    Äldre 19 Sep 09:45
    #20

    Tack vad snällt!!
    ditte

  • hekc
    Äldre 9 Jan 10:50
    #21

    Hej! Jag är några år efter, men jag tänkte höra om du Wiggy har kvar den instrumentella versionen och skulle vilja delge den till mig?

    Håller mina tummar!

    /Helena

  • Äldre 28 Jun 22:58
    #22

    Hej Wiggy,

    Nu har det gått ytterligare några år, men tänkte ödmjukast höra om det fortfarande finns möjlighet att få instrumental versionen? :)

Svar på tråden "en sån karl" instrumentalversion?