• velu

Fotograf i Gällivare?

Hej!
    Är det någon som vet eller har förslag på duktig fotograf i Gällivare, behöver inte vara proffs utan en duktig amatör med öga för bra foto går lika bra????

• Svar på tråden Fotograf i Gällivare?
  • jojo84

Hej
    Ett förslag på fotograf i Gällivare är Profoto, jag har sett flera bra bilder den senaste tiden i deras skyltfönster och inne i butiken. Dem har blivit mycket bättre nu än tidigare.

• Sanfor

Nu vet jag är jag framstår som en sörlänning som tycker "norrland som norrland", eftersom det är ganska långt mellan Luleå och Gällivare, Men jag kan rekommendera Maria Åsen www.photobymaria.com.

Hon tog mina bilder till min Secret box, och fick mig, som avskytt att vara med på bild de senaste 15 åren, att tycka att de blev riktigt bra, och att jag var vacker! Och det är väl något av de bästa betyg man kan få?

• velu

Risken är att kostnaden blir så mkt sörre då hon måste färdas 25 mil enkel väg...tyvärr!! Hade ju helst velat ha en duktig fotograf som kan föreviga den stora dagen men plånboken styr....tack ändå!

Sanfor skrev 2008-09-21 17:30:07 följande:
    Nu vet jag är jag framstår som en sörlänning som tycker "norrland som norrland", eftersom det är ganska långt mellan Luleå och Gällivare, Men jag kan rekommendera Maria Åsen www.photobymaria.com.Hon tog mina bilder till min Secret box, och fick mig, som avskytt att vara med på bild de senaste 15 åren, att tycka att de blev riktigt bra, och att jag var vacker! Och det är väl något av de bästa betyg man kan få?
  • jojo84

inte för att vara tjatig men jag har en kompis som var in på Profoto och tyckte dem verkade vara bra, de hade dessutom olika album med varierande priser någon som var ganska billig jämfört med många andra och även lite dyrare. Så det behöver inte vara så dyrt att anlita dem.

• velu

ja, jag måste nog gå in där och ta en titt. Har inte varit där på länge så jag kanske har fel. Är ute efter lite annorlunda bilder i utemiljö men det kanske de gör. Jag ska gå in dit..:)
    Tack!

• Mrs DJ

Velu: Jag vill tipsa dig om Michael Nilsson, en jätteduktig ung frilansande fotograf i Gällivare med både kunnande och idéer. Titta på hans hemsida www.nordanljus.se för både se hans bilder samt kontaktuppgifter. Han har fotat vår familj flera gånger och vi är väldigt nöjda!

Svar på tråden Fotograf i Gällivare?