Kicki Fotograf
Hej, ar det nagon som har anvant Kicki Fotograf for sitt brollop? Hon ar ganska dyr men bilderna ar fantastiska. Asikter ar valkomna!
Tack
Hej, ar det nagon som har anvant Kicki Fotograf for sitt brollop? Hon ar ganska dyr men bilderna ar fantastiska. Asikter ar valkomna!
Tack
Hej!
Vart finns hon? Har hon någon hemsida?
Visst, har ar den!
www.kickifotograf.se/
Tack, ska kika lite :)
Vilka underbara bilder & vilka fina betyg hon har fått ifrån brudpar som tidigare har gift sig :)
Vet du vad hon tar för pris?
Visst ar de fina! Ett prisexpempel ar 6 timmar for 29000. Da far man alla tagna bilder pa cd (for eget bruk), 75 fotografier, brollopsbok & hon monterar tackkorten at er. Har inte sa bra koll, ar detta att jattehogt pris?
Har du fått hennes prislista? Kan du inte maila mig?
Hej jessko. Har ingen prislista forutom detta da det ar ett sant paket jag letar efet, vvill ha fotografen dar nar jag gormig iordning, under vigsels on tom borjan av festen. Har traffat henna & hon ar supertrevlig!
Eh, ja, jag skulle kalla det ett jättehögt pris! Det finns många jätteduktiga fotografer som gör motsvarande jobb för runt 10 000. Kolla i företagsregistret här på bt så ska du se att du hittar jättemånga lika bra!
Det är ett högt pris, men om du har pengarna så tycker jag att du ska lägga dem på henne. Speciellt om du gillar hennes bilder och fått bra kontakt med henne. Håller med om att hon tar fantastiska bilder
Jag har redan bokat Kicki, hon ar supertrevllig och jag ar saker pa att hom kommer att gora ett jattebra jobb. Fotografen ar jatteviktigt for mig da vi kommer att ha dessa bilder hela livet!
Vad roligt! Vi hade tyvärr inte råd med henne.
Det gor lite ont, sa mycket pengar! men jag tror att det kommer att vara vart det till slut iallafall. Vilken fotograf har du bokat?
Hittade en fotograf närmare staden är bröllopet är, Fotografica. Bilderna ser inte mkt ut för världen på deras hemsida, men efter att vi träffat dem känns det rätt (även om jag lite i smyg ändå vill ha Kicki Fotograf)