• Millis09

Bäste fotografen i Trelleborg?

Vill gärna ha tips på en bra fotograf i Trelleborg eller Ystad! Någon som tar stilrena och snygga kort...

• Svar på tråden Bäste fotografen i Trelleborg?
  • lisen85

hade förr en fotograf i ystad ute vid överskottsbolaget men sist jag var där så fanns han inte kvar. kollat gula sidorna eller Eniro?

• jessko

Jag har letat med själv bara hittat en.

• Essovich

Han vid överskottsbolaget finns inte kvar, hette bosse lasson. Hans dotter har dock tagit över och meter Marit lasson och hon har en hemisda.
    /Jessica

• BejbiochBaby

Vår fotograf bor i Skurup, vi är så fantastiskt nöjda med våra bilder, hon hade massor med bra idéer, mkt proffsig & väl förberedd, kan bara sända mina varmaste rekommendationer till Lina Roos! www.linaroos.se

• Tjingeling 68

På Polyfoto i Trelleborg finns en jätteduktig fotograf.
    Om jag inte minns fel så var det en artikel i tidningen för lite sen där hon vunnit någon fotomedalj för sina bilder.
    Om det inte vore för att vi skall vigas utomlands så skulle jag valt henne.

• Gumman81

vi hade polyfoto från trelleborg och fotografen heter rose-marie en helt underbar tjej. hon tog jätte finabilder man kände sig så avslappnad när man stod där.
    så henne rekomenderar jag varmt har dock ej sett våra foto än men har sett andrars och blev hel nöjd.

• thjärtam

Hej Millis 09!

Det finns flera duktiga fotografer i området.
    Den fotograf som hade vid ÖB i Ystad var Bosse Lasson och han har pensionerat sig.

Hos Bosse jobbade en superduktig tjej som har öppnat Ateljé i Svedala, hon har fotograferat brudpar både i Trelleborg, Ystad och Skurup har jag sett i tidningen, har själv bokat henne till mitt bröllop 09.
    kolla hennes hemsida www.fotograf-marie.se

Marit Lasson i Ystad tar också fina bilder och så finns det en tjej i Trelleborg som heter Ramona Bach.

Kolla upp fotografens bilder på deras hemsida innan du bestämmer dig. Viktigt att det stämmer med dina förväntningar.

LYCKA TILL!!!

Svar på tråden Bäste fotografen i Trelleborg?