• IdaÄlskarLennart

Fru Tallhed

Då var man en gift kvinna som utan tvekan har den mest fatastiska och underbara mannen i världen. Äntligen har man fått bli MAN OCH HUSTRU.

Naturligtvis ska ni få se massvis med bilder sen men jag har själv inte sett en enda bild än men jag misstänker att jag får se sånt sen idag.

Det har varit regn, regn och åter regn hela veckan men vi hade tur med vädret och hade skinande sol just på våran dag och nu regnar det igen. Så tur vill jag lova att vi hade.

5 minuter innan kyrkklockorna slog så kan jag lova att jag var nervös. Men så fort jag tagit 10 steg in i kyrkan så blåste det av mig. tre misstag skedde i kyrkan, men vad är det att haka upp sig på.. det blir roliga minnen att skratta åt sen.. misstagen hör till livet.. Det hör till vardagen och så väven till kärleken. första misstaget var att prästen gav oss fel ringar. Jag fick min egen och han sin egen så de blev uu fel när vi skulle trä på dom, andra misstaget var att Lennart tappade ena ringen när vi skulle byta till rätt ringar ;) och det sista misstaget var att han sa mina namn i fel ordning "Jessica marie Ida" istället för "Jessica Ida marie".. Jag började skratta och insåg hur kul vi kommer kunna ha åt det då vi fick med det på videon (en kille filmade allt) ;)

Efter det så blev det att åka till den perfekta lokalen där vi bjöd på fika. Borden var fint dukade och allting var helt perfekt. Fikat var underbart och räckte gott och väl. senare mot kvällen vid 19.00 lämnade vi lokalen och for på restaurang. "äntligen ensamma" .. där åt vi en maträtt som heter "diablo".En stor härlig köttbit med klyfpotatis, sallad, paprika och allt möjligt. Dom hade ett sort "tomteblossrör" i köttet så det bara sprutade glitter och stjärnor och sånt .. precis som ett tomtebloss.

Där efter begav vi oss till hotellet, badade bubbelbad, drack champanje, käkade frukt, godis, chokladdoppade hjordgubbar och mös. Vi badade bastu, mös i soffan och älskade varandra halva natten ;) hehe

En underbar dag .. helt fantastiskt underbart !

• Svar på tråden Fru Tallhed
  • RunAwayBride

Grattis! fin bild i galleriet..väntar med spänning på flera!

• IdaÄlskarLennart

fler bilderlär de bli

• grabbarna

grattis låter som en toppendag....jättefina bilder...

• T3ZZ

Gilla kortet där ni pekar finger åt varandra =P. Du e väldigt lik en vän ja hade förr, inte vänner längre men du e väldigt lik, blir nästan rädd
    All lycka till er igen!!!

• Soon and very soon

gratulerar, jag med!

• IdaÄlskarLennart

haha .. ja, det kortet blev lite kul ... ett annat kort ser ju ut som "frihetsgudinnan" hahahaha ... vi hade skit kul.
    Tack att du tyckte jag var söt.
    det värmer ..

T3ZZ skrev 2008-08-18 19:30:35 följande:
    Gilla kortet där ni pekar finger åt varandra =P. Du e väldigt lik en vän ja hade förr, inte vänner längre men du e väldigt lik, blir nästan rädd All lycka till er igen!!!
  • IdaÄlskarLennart

tack !
    Soon and very soon skrev 2008-08-18 19:37:59 följande:

gratulerar, jag med!
  • pojomo

grattis. Du är inte den ända som fick fel ring fasst det var sambon som var så nervös att han tog sin ring istället å jg tog den som var kvar, så vifumlade med bytet sen. Och sonen hade lite problem med att få upp ringarna ur kavajfickan men det är fina minnen

• IdaÄlskarLennart

haha .. ja .. man kan skratta åt snt sen ;)

pojomo skrev 2008-08-18 21:20:15 följande:
    grattis. Du är inte den ända som fick fel ring fasst det var sambon som var så nervös att han tog sin ring istället å jg tog den som var kvar, så vifumlade med bytet sen. Och sonen hade lite problem med att få upp ringarna ur kavajfickan men det är fina minnen
  • pojomo
    IdaÄlskarLennart skrev 2008-08-18 21:23:47 följande:
    haha .. ja .. man kan skratta åt snt sen ;)
    ja du det gjorde vi alla tillock med prästen när han stod där, men han klarade det galant
  • JPerlestam

Grattis!! Så fina ni var!

• IdaÄlskarLennart

tack för alla fina kommentarer

• IdaÄlskarLennart

tack
    Efter 11 år är det min tur skrev 2008-08-19 14:08:29 följande:

Grattis
Svar på tråden Fru Tallhed