• Maja27

bröllopspaketresor?

jag och min sambo drömmer om att bjuda familj och närmsta vännerna på en weekendresa med bröllop.
    det hade varit optimalt om det fanns sådana paketresor, där kyrka o dyl bokas.
    Vi vill göra det "så enkelt som möjligt" och umgås och ha trevligt, ingen av oss är direkt förtjust i att planera och göra en massa val, fast vi vill ju ändå att det ska bli fantastiskt såklart

Någon som vet något eller har några bra tips?

*hoppas på svar!*

• Svar på tråden bröllopspaketresor?
  • FuzzyGirl

Hej!
    Har du kollat med fritidsresor? De verkar bara ha bröllop i Italien men verkar vara ungefär vad du är ute efter. Kolla på deras hemsida under "Specialresor".
    Lycka till!

• Det stora Blå

Finns massor i Sverige, sök på nätet !

Alternativ 1

Romantiskt bröllop

Funderar ni på bröllop? Gift er här mitt i vår vackra fjällvärld.
    Vigsel i Saxnäs eller Fatmomakke kyrka och boende i kungliga sviten.
    Vårt bröllopspaket går att anpassa både för de som vill gifta sig enkelt på tu man hand och för de som vill ha ett stort arrangemang med många gäster.

Tre nätter 6 590 kr

Pris för två personer i kungliga sviten inkl. helpension med en tre rätters bröllopsmiddag med fördrink, en spa-behandling, samt blommor, champagne och chokladdoppade jordgubbar på rummet. Frukosten serveras förstås också på rummet om så önskas. Tillgång till 34-gradig pool, motionshall och gym.

Bröllopsgäster:
    Stuga: 975 kr/p 3 nätter utan matpension
    Hotell: 2290 kr/p 3 nätter med helpension.

I båda boendealternativen ingår en tre rätters bröllopsmiddag med fördrink.

Båttur till alt. från vigsel i Fatmomakke och med buss en väg (min 6 p): 150 kr/p.

Alternativ 2

www.schenstromska.se/Brollopfest.htm

Alternativ 3

www.fagelbrohus.se/fagelbrohus/festbrollop/brollop.65.html

Alternativ 4

www.smadalarogard.se/smadalarogard/festbrollop/brollop.283.html

• Maja27

Tack snälla ni för era svar! Ska verkligen kolla upp detta, låter ju toppen!

Svar på tråden bröllopspaketresor?