• Mrs Van Derkamp

Brigitte Grenfeldt eller LeneK?

Hej!
    Någon som har erfarenhet av dessa fotografer?Priser mm?

• Svar på tråden Brigitte Grenfeldt eller LeneK?
  • dalastuk

Har använt mig utan Lene K och ger toppen betyg!

• Mrs Van Derkamp
    dalastuk skrev 2008-08-10 15:14:49 följande:
    Har använt mig utan Lene K och ger toppen betyg!
    Vad fick du betala för henne och hur länge var hon med då?Hur var hon som person?
  • Popcorn

De är båda riktigt duktiga och jag tror inte att någon av dom kan bli fel. LeneK har sina priser på sin hemsida www.lenek.se . Brigitte är också en kvalitétsfotograf och även om jag inte har koll på hennes priser numera (jag gifte mig 2005... )vet jag att de båda är sådana fotografer som man väljer för att de är bra, inte för att de konkurrerar med att hålla låga priser.

Mitt tips är att om du är intresserad av dem båda, boka in möten med dom och gå på personkemin er emellan.

• Mrs Van Derkamp

Undrar lite mer på hur dom är som personer?Lugna,trevliga?Inte för bestämda?

• Popcorn

Mrs Van Derkamp skrev 2008-08-10 21:31:37 följande:

Undrar lite mer på hur dom är som personer?Lugna,trevliga?Inte för bestämda?
    Helene/LeneK har jag aldrig träffat men hört väldigt gott om från en bekant som just har haft henne på sitt bröllop och som tyckte att hon var väldigt lätt att fotograferas av. Brigitte har jag träffat vid ett flertal tillfällen och jag tycker att hon är trevlig, oerhört proffsig och jag uppskattar fotografer som har ett tydligt mål med sitt skapande och är målinriktade (vilket jag har uppfattat henne som - på ett positivt sätt!). Vad just jag eller någon annan tycker om en viss person säger dock egentligen ingenting eftersom det ju inte alls betyder att du tycker detsamma . Som sagt, enda sättet för dig att få en egen uppfattning är att ta kontakt med dem och känna dig för.
  • signaoturen

Mrs Van Derkamp skrev 2008-08-10 10:19:52 följande:

Hej!Någon som har erfarenhet av dessa fotografer?Priser mm?
    Lene K enl hemsidan:
    Från 18 000:- + reseersättn maj t.o.m. sept
Svar på tråden Brigitte Grenfeldt eller LeneK?