• WonderMillan

Utanför..

Jag blir så ledsen å min älskade sambos vägnar. Han har ett gäng vänner som han läst på universitetet med. Det är han och fyra killar till som hållit kontakten och sen har vi flickor också kommit till, in och med!

Nu är det så att den ena killen, som dock är den vi umgåtts minst med, men ändå, gift sig nyligen. Alla par blev inbjudna utom vi. Det känns jättetrist och jag vet att han är ledsen för det. Det är till och med så att min sambo under en period var anställd i den killens företag och arbetade mycket med honom.

Vi går på samma fester och så, men jag tycker det känns skit nu, rent ut sagt! Jag vet att han är besviken på att inte ens få en förklaring. Visst, de kanske hade en begränsad budget, men säg det då! FFS!!!

Det kom som en blixt från klar himmel, för vi har alltid bjudit in dem till oss så fort det varit någonting!

Vad tycker då egentligen de andra om detta? ja, det har vi ingen aning om. Min pojkvän är heller ingen som tar tag i såna här saker, så han skulle nog aldrig (våga? orka?) fråga...

Hur ska man nu förhålla sej till dem? Vi kommer ju förmodligen ses då och då.

• Svar på tråden Utanför..
  • cesseny

Låter trist! Jag förstår hur ni känner det. Antingen så struntar ni i det eller så frågar ni rent ut varför ni inte blev bjudna!

• Dittvackrajag

Jag tycker att man inte kan klaga om man inte försöker göra något åt saken.
    Så om ni är förbannade på dem, berätta det och säg varför och fråga dem hur det kom sig att det blev som det blev.
    Kanske ni har gjort något?
    Man måste försöka se ur andra vinklar ibland, även om man inte har lust med det.
    Annars som sagt ska man vara tyst.

• Soon and very soon

tråkigt..håller med föregående, är nog inget att älta men fråga!! verkar ju konstigt..

Svar på tråden Utanför..