• Snödroppe08

11 oktober??

Hej alla brudar/brudgummar. Är det några som gifter sig den 11 oktober, finns det kanske till och med någon aktiv tråd?
    Kram!

• Svar på tråden 11 oktober??
  • gabbii

Vi fick bekräftat idag att vi gifter oss 11 oktober=) Vi har då varit tillsammans i 4 år.

Vi kommer ha ett litet borgerligt bröllop med våra familjer.

Sen äter vi smörgåstårta och bröllopstårta hemma hos oss.

• Mrs CJ

Vi ska gifta oss den 11 oktober . Det finns en tråd som heter "Oktober" under Vår månad i menyn till vänster. Lycka till med allt!

• snaily

11 oktober här också, tjohoo - det är då det ska vara jääättefint väder för övrigt...

• Mrs CJ

Snaily, önsketänkande eller? (hoppas just nu på att du är supersynsk, eller nåt ).

• snaily

Nej, är ju tyvärr inte ett dugg synsk... Men har ingen backup-plan för fotograferingen om det skulle regna, så jag håller alla tummar för fint väder.

• hgav

Här är en till som ifter sig den 11 oktober. Oxå borgerligt. träffade Vigselförrättaren i förra veckan. Det närmar sig verkligen med stormsteg. Lite nervöst faktiskt!
    Ska hämta ut näbbklänningarna i morgon och så ska jag till sömmerskan med min klänning.

• ganesha

11 oktober minsann.

Och blir vädret regn har vi lovat fotografen att hoppa ner i Anten som ligger precis bredvid. Blöta blir vi ju ändå.

Svar på tråden 11 oktober??