• EllaM

Vilken service!!

Ruths i Västerås!

Jag såg ett par skor från Rainbow Club i en tidning och ville så gärna ha dem, men INGEN butik i Stockholm som jag var i kontakt med kunde tänka sig att ta hem dem i min storlek! Trots att de saluförde märket alltså och trots att jag garanterat skulle köpa dem, det handlade inte om att ta hem på prov....

Min sambo ringde då runt till olika återförsäljare och fick tag på underbara Ruths i Västerås som säljer brud- och festkläder och de tog glatt hem skorna åt mig. Jag behövde inte ens betala frakt! När jag var där och hämtade dem var de så trevliga och vi fick så bra service att jag köpte alla mina acessoarer där också. Man blir så glad när man träffar på några som ger en så bra bemötande!

• Svar på tråden Vilken service!!
  • LottaAnders

Visst är dom fantastiska där. Jag är så nöjd med dom oxå.

• young love

De är verkligen helt fantastiska! Trots det stora utbudet i Stockholm kommer jag att köpa min klänning där pga deras underbara service och hjälp när jag var där med mamma (som bor i Västerås).

De säger inte bara det man vill höra, utan utmanar tills man hittar det man verkligen älskar och som passar!
    Helt underbar service!!

Svar på tråden Vilken service!!