• Mikabella

Jag är sååå nyfiken!...

...jag gifter mig den 30 augusti och är en sån sucker på fotografier från bröllop just nu! Kan jag inte få tjuvkika lite på just era? Är ju så vackert, inspirerande och spännande! Så min lilla fråga är...om du har bilder i ditt galleri så kan du väl skriva en liten rad o låta mig få se?...

Är säker en eller två till här på BT som är lite nyfiken?

• Svar på tråden Jag är sååå nyfiken!...
  • LottaAnders

Håller verkligen med.
    Alla är så underbara.

Mikabella skrev 2008-08-07 13:57:49 följande:
    Ni är ju ALLA SÅÅÅÅ FINA! Åh nu vill jag ju att den ska bli den 30 augusti imorgon! Tack för att ni delar med er. Det är såååå underbart att se brudpar. Ni ser så glad, kära och strålande ut!
  • Mikabella

FrökenHoppsan: Önskar dig verkligen den härligaste av dagar på lördag!

• Mikabella

Håller med! den är jätte fin Läcker.

Eriks fru skrev 2008-08-07 13:57:54 följande:

En blandning av carat och bronze från MAKE UP STORE. Jag blev väldigt nöjd med sminkningen.
  • FrökenHoppsan
    Mikabella skrev 2008-08-07 13:59:44 följande:
    FrökenHoppsan: Önskar dig verkligen den härligaste av dagar på lördag!
    Tusen tack! Jag längtar...
  • Pumpkin

Finns bilder i mitt galleri, i någon av mapparna. Vill du se fotografens bilder så kan du inboxa mig.

• egensinnig

Jag har lite bilder i mitt galleri - fotografens är inte klara än. Var precis likadan innan - kunde mig inte se mig mätt på bilder från andras bröllop!

• Efter 11 år är det min tur

Välkommen till mig/oss för en liten glutt...Har snart varit äkta par i 8 månader nu Tiden går

• Daa

Jag har några... Snart varit gift i två månader. Börjar så smått lära mig skriva rätt initialer

Lycka till med förberedelserna ni som har den underbara dagen kvar!

• Mikabella

Åh skriver det igen, DET ÄR SÅÅÅ ROLIGT ATT FÅ SE ERA BILDER! Man blir verkligen ännu mer sugen på att gifta sig! ni är så fina allihopa!

• Mikabella

Åh skriver det igen, DET ÄR SÅÅÅ ROLIGT ATT FÅ SE ERA BILDER! Man blir verkligen ännu mer sugen på att gifta sig! ni är så fina allihopa!

Svar på tråden Jag är sååå nyfiken!...