enkel blomma i liten glasskål med vatten
Någon som har förslag på hur det kan se ut? Skulle vilja använda det som bordsdekoration.
Någon som har förslag på hur det kan se ut? Skulle vilja använda det som bordsdekoration.
Jag hade små vita låga ljushållare från IKEA med två röda rosor i. Enkelt men snyggt. Hade även röda rosenblad strödda över duken och röda servetter vikta som hjärtan.
ojojoj...det finns miljoner varienter. det bästa som jag tycker i alla fall det är om skålen/vasen/glaset är genomskinlig så kan man se en massa saker där i som färgat glas, stenar, färgad oasis eller gräs, snäckor, bast...gud va kul det här är så har du ju pärlor å sisal
du ser tex bilden jag har här..e det cerist färgat glas med kontrastfärg som gul...kolla mitt bildgalleri. där har jag en simpel bild på ett champagneglas med en blomma och genomskinligt glas och lite pärlor.
Vi hade låga vaser som eg är efterrättsskålar och i dom hade vi en enkel avklippt gerbera i samma färg som germinierna i min bukett.
Jag hade glas från IKEA, inte galej, lite högre än dem. Sedan hade jag lite brun dekorationssand i, vatten, en cremevit ros och cremevit salis (trolltråd) virat runt. Släppte även ner en pärlemorpärla i vattnet i varje glas. Enkelt och väldigt stiligt.