Kan man göra så?
Har funderat på att fria till min sambo... sen november i fjol...
Har vid vissa väl valda tillfällen försök få mig själv att ställa den stora frågan till honom , men det har aldrig lyckats hittills. Ibland har det inte fungerat pga omgivningen (fråga inte;0), ibland får jag inte fram ett ljud och ibland vill det sig inte av andra orsaker.
Grejen är den att jag skulle vilja fråga honom om han vill gifta sig på våran 10-års dag i juli 2009. Med andra ord börjar det vara dags snart...
Eftersom jag inte får tummen ur och lyckas fråga honom så har jag funderat på att göra så här:
Först hade jag tänkt skriva ett bra till honom. Jag tänkte börja med att förklara vad han betyder för mig och så och avsluta med att fråga om han vill gifta sig med mig.
Brevet tänkte jag stoppa ner i ett kuvert tillsammans med en mp3- spelare som jag preparerat med låtar som betyder mycket för oss. Sen tänkte jag lämna brevet på bordet innan jag åker på jobbet. Då kommer han att hitta det när han stiger upp (han är pappaledig just nu).
Vad tror ni om den här iden? Behöver höra lite åsikter från någon som har lite "annat perspektiv" på min idé.
Är också mycket tacksam för andra förslag!
Ha det bra!