• Limbolight

Nu lämnar jag er..

Med sorg i hjärtat lämnar jag nu denna sida eftersom vårt bröllop är uppskjutet på obestämd tid.

Pga av alkoholproblem hos min sambo som bara blivit värre o värre så har jag valt att ställa in bröllopet tills han har fått den hjälp han behöver och förhoppningsvis kan komma på rätt köl och fortsätta med vårt gemensamma liv.

Hoppas att jag återkommer och jag önskar er alla lycka till!

• Svar på tråden Nu lämnar jag er..
  • lbmarbrg

Vilket svårt, men klokt beslut av en uppenbarligen stark kvinna. Hoppas att din blivande tar den hjälp han behöver så att ni kan fortsätta bröllopsplaneradet någon gång i framtid. Hälsa och välmående är det viktigaste. En stor kram från mig.

• Sommarbrud 08

Lycka till med allt. Du ska se att ni kommer att lösa det!

• Efter 11 år är det min tur

Hoppas det ordnar upp sig för er och du är välkommen tillbaks när det gör det...håller tummarna//Anna

• FruRålin080808

Lycka till! Hoppas att allt löser sig och att in sambo får den hjälp som behövs. Kom ihåg att du också måste få stöd någonstans i från för att orka! Ha det bra nu!
    Kram
    /Sophie

• Daa

Svårt beslut att ta. Hoppas det går bra för er.

• Freckles

Så klart ett otroligt svårt och tungt beslut - men ett väldigt klokt. All heder till dig!
    Jag önskar Dig all lycka till och hoppas att det löser sig för er båda.
    Kram

• Babajaga

Oerhört klokt beslut. Lycka till i framtiden och hoppas att din sambo får hjälp mot sin alkoholproblem och kommer på fötter och att ni kan gifta er längre fram i tiden (om det fortforande känns rätt). Du är så modig och klok som gör detta, tycker jag.

• FruHamberg

Vilken stark kvinna du är är som vågar stå för din killes problem och ta det här beslutet! Inte alla som skulle orka. Du gör helt rätt som skjuter upp bröllopet, det finns tid för det senare när ni båda mår bättre.

Önskar er båda lycka till! Jag tror och hoppas att ni tar er igenom den här motgången som starkare människor och starkare som par.

Stora kramar!!

• laris

Lycka till! Ni gör det rätta i att vänta...

• Cissit

Vad starkt av dig! Har själv alkoholproblem i familjen (dock inte hos mig eller min blivande som tur är) så jag vet hur mkt det kan ställa till...hoppas verkligen att ni får ordentlig hjälp och att ni kan komma tillbaks, stärkta av erfarenheten!

Styrkekramar till er båda!

• lillP

Lycka till! Hoppas det går bra för er.

• Sebastiána

När alkoholproblemen är lösta har ni ju ännu mer att fira när det väl blir dags för bröllop!

• Lillsnufflan

Stor kram! Jag hoppas verkligen att han inser problemen och lyckas komma till rätta med dem så ni kan få det underbara gemensamma liv ni förtjänar.

• matildaochniklas

Låter som ett klokt beslut. Hoppas ni får den hjälp ni behöver!

Massor med kramar

• GME76   080802

Lycka till, hoppas han blir frisk snart.
    Massor av kramar!!

• Korfu

Låter som ett tufft men klokt beslut. Fint att ni fortfarande vill ge det en chans. Det är ju en sjukdom som alla andra, som man oftast inte kan rå för utan man har det i blodet.

Skickar här en stärkande kram, så ska ni se att det ordnar sig för er och att du återvänder hit!

Ha det så bra så länge - och ha tålamod! =)

• avil

o ,ja-håller med alla-Ett jobbigt beslut så klart-men ack så starkt o modigt o bra! Att göra det nu o sen kunna leva väl tillsammans mycket bättre!!
    Lycka till!
    ni fixar det säkert för du verkar ju så klok o stark.

Svar på tråden Nu lämnar jag er..