Tips på fotograf runt Göteborg
Hej,
Nån som har tips på bra fotograf runt göteborg (där man även får digitala kopior). Hur tidigt bör man boka (ska gifta mig i juni nästa år)?
Hej,
Nån som har tips på bra fotograf runt göteborg (där man även får digitala kopior). Hur tidigt bör man boka (ska gifta mig i juni nästa år)?
Testa pictpro.se John är mycket duktig, trevlig och har överkomliga priser (3 800 för brudfotografering inkl 8 bilder) Kolla in hans portfolio samt blogg så får du se vad han går för =)
Finns även en tjej som heter Jenny Blad (jennyblad.se) lite dyrare men fantastiska bilder!!
Lycka till!!!
Vi har bokat peter olsson från Lerum. www.photprint.se. Fina bilder, kostar 2500 för brudfotografering. Du får dessutom alla bilder högupplösta utan kostnad!
Vi har bokat Jenny Blad också, jätteduktig och trevlig tjej, fast vi flyger upp henne till Stockholm...
Eva Quirbach är helt suverän....Kolla in hennes hemsida:)
Jag hade ylva wikland.
Hon är helt toppen.
Kolla här: www.ylvawikland.fotosidan.se/
Jag fick alla bilder idag. Oj, så många bilder jag fick.
Hon och hennes man är helt underbara.
Vi hade Atelje Nova. Det blev väldigt bra bilder. Tyvärr var det bara analoga bilder. De tyckte inte att de digitala var tillräckligt bra än. Iofs var det två år sedan, så de kan ju ha ändrat sig. Jag vet inte.
Vi skall ha Li Fernstedt.
Här är några göteborgsfotografer som jag surfat runt och spanat in. Om man ska boka någon väldigt känd och populär fotograf, som tex Jenny Blad som nämnts här redan, så ska man nog vara ute i god tid. Konkta redan nu och hör isåfall med fotografen.
www.ateljemarie.se
www.susannehjalber.com
www.nounaandersson.se
www.stigalbansson.se
www.ottossonphoto.com
Nej, eller jo men hon gifte sig för 3 v sdean, så jag har inte sett resultatet än . Men har varit hemma hos honom och sett bilder han tagit och de var jättefina!
Vi har booket peter www.photprint.se for en hel dag 7500kr
GBG Brud 08 skrev 2008-08-03 15:25:09 följande:
vi har bokat Kent Isaksson, han har kontaktformulär här på BT på företagssidorna..
Vi hade oxå Peter Olsson www.photprint.se som några tidigare i tråden tipsat om!
Gör du reklam för dig själv?
www.askenbom.se Vi anlitade dem och är JÄTTE nöjda! Bra priser var det också!