• Amanda L

Bröllop 30 maj 2009

Är det några fler som skall gifta sig den 30 maj 2009??

Just nu surfar jag mest runt på internet och tittar på klänningar och annat! Vigseln och festlokalen är bokad annars är det inte så mkt gjort!

Hur går det för er?

Mvh Amanda

• Svar på tråden Bröllop 30 maj 2009
  • Megi

vi har pratat lite o tror att det blir den 23 maj :D ojj du har fixat lite :D

• saraodanne

Vi gifter oss också den 30 maj 09! Vi har än så länge bara bokat festlokal (hålelr på att komma överens om val av kyrka!). Skönt atts e att alla andra på samma dag inte är färdiga med allt ;)

• Snyggelina

Vi ska gifta oss 30/5 också, men vi har inte bokat nåt än....har lite svårt att välja kyrka....fast jag tror det är ganska lugnt än så länge även om man blir lite stressad när man ser att en del börjat planera för bröllop 2010... =)

• Amanda L

Tror nog att man ska planera i ganska god tid då det är pingsthelgen den 30 maj 2009. Vil håller på att boka fotograf just nu.

Har ni några bra tips på hur man hittar en bra musikgrupp som kan spela på bröllopet?

mvh Amanda

• Snyggelina

Ojoj, nu händer det grejer! Har bokat kyrka idag och igår fick vi klart med de som vi vill ska sjunga och spela under vigseln! Nu börjar det kännas på riktigt.

• Amanda L

Hihi ja "Snygglina" ibland rasslar det bara till. Kul!!! Jag håller på att fundera på blommor till bukett och var å tittade på klänning i helgen. Kul att göra det nu i god tid så man hinner njuta ordentligt!

Vad ska du, ni andra, ha för blommor??

Jag vill ha en enkel, funderar på kallor.

Mvh Amanda

• Snyggelina

...och idag fick jag veta att festlokalen är ledig!

Har väl inte bestämt blommor egentligen, har funderat på mörkrosa gerbera om det går att göra snyggt. "Min" florist har sagt att jag inte ska bestämma mig än för hon har varit med om så många brudar som har ändrat sig flera gånger innan det verkligen är dags.

• ShangChina

Hejsvejs, här är en till som gifter sig den 30 maj nästa år...har preliminärbokat vigselplats o festlokal...känns skönt att ha det bestämt..utsett, frågat och fått ja på vilka som ska vara värdpar och toastmaster....bestämt färgtema, vilka blommor jag vill ha...ja...sen har det väl inte hänt så mycket mer...kollar runt på ringar på nätet....känns som att det är sååå långt kvar än...men det kommer gå superfort....
    I vilken stad gifter ni er?
    Vi gifter oss i Stockholm....

• Amanda L

Vilka blommor blir det då ShangChina?

• ShangChina

Det blir vita kallor......
    Amanda L skrev 2008-08-14 19:09:46 följande:

Vilka blommor blir det då ShangChina?
  • Amanda L

ÅÅ det funderar jag med på!!
    Dock funderar jag på om det kanske blir för mkt vitt, hur tänker du?

ShangChina skrev 2008-08-15 03:07:29 följande:
    Det blir vita kallor...... Amanda L skrev 2008-08-14 19:09:46 följande:
  • Nalle Puh 40

Välommen till vår Pingsttråd

• ShangChina

Det har jag inte ens tänkt på.... jag kommer att oxå ha nåt utav mina andra färger i ett band runt omkring, som är blått och guldbeige...jag tror det blir jättebra! Min kompis är florist och hon får fixa!! Har dock inte bestämt mig om jag ska ha med långa stjälkar, liggandes i famnen, eller bunden mer som en bukett...
    Amanda L skrev 2008-08-17 10:37:55 följande:

ÅÅ det funderar jag med på!!Dock funderar jag på om det kanske blir för mkt vitt, hur tänker du?
  • Amanda L

Smart att bryta av med en annan färg på bandet som även ingår i ert teama! Jag hade tänkt att ha kortare stjälkar/bukett. Jag är ganska kort *ler*

ShangChina skrev 2008-08-18 01:12:54 följande:
    Det har jag inte ens tänkt på.... jag kommer att oxå ha nåt utav mina andra färger i ett band runt omkring, som är blått och guldbeige...jag tror det blir jättebra! Min kompis är florist och hon får fixa!! Har dock inte bestämt mig om jag ska ha med långa stjälkar, liggandes i famnen, eller bunden mer som en bukett...Amanda L skrev 2008-08-17 10:37:55 följande:
  • Saralainen

Hejsan!
    Jag funderar på att boka den 30 maj. Vad gjorde att ni bestämde er för att gifta er den dagen? Jag tänker mest på vädret, vill ju inte frysa häcken av mig =)

• Saralainen

Vi gifter oss den 30 maj =)
    Blev bestämt idag så jag hoppas att jag hinner med planeringen hihi
    Jag vaknade kl 4 i morse sen har jag legat och planerat och inte kunnat somna, det e så roligt =)

• karni5

Vi bestämde pingst för vädret brukar faktiskt vara bra då. Inte för varmt och inte för kallt och så är ju våren underbar!!

• Amanda L

Härligt med bröllop i maj!!!! Planeringen inför är ju mkt roligt men kan tänka mig att det kommer att kännas ngt stressigt när vi närmar oss iaf!

Trevlig söndag!

Svar på tråden Bröllop 30 maj 2009