• vinden

Jag är gift!

Nu är även jag gift! Dagen (28/6)var otrolig. Började redan hos frissan inne i Visby. Mitt under frisörens pyssel går ett cirkuståg förbi utanför - roligt och annorlunda - men jag erkänner att jag hann tänka tanken att om de är i närheten av kyrkan när jag ska dit så stryper jag dem! Jag är väldigt korthårig så frissan gjorde ett fantastiskt jobb med frisyren.
    Jag och min blivande hann ta några minuter och träffas innan det var dags att gå in i kyrkan - vi gick bakom en fiolspelare som spelade Gotländsk brudmarsch. Tärna och marsalk följde.
    Sedan spelade fiolspelaren även en utgångsmarsch (Äppelboviken) och några låtar utanför kyrkan.
    Vi åkte sedan runt i Visby i 20 min innan vi åkte till festlokalen (Warfsholm).
    Bröllopsdansen kopierades från You tube ( sök på Brian and katie) - succé!
    Åh, jag är så avundsjuk på er brudar som har ert kvar!
    Nu försöker jag samla kort från all släkt och alla vänner!

Kolla gärna in min kamrats kort (kolla under 28/6):
    www.flickr.com/photos/pocki/collections/72157606260554833/

• Svar på tråden Jag är gift!
  • Meiia

Stort grattis! Skönt att ni fick så bra väder! Fina bilder med!

• patti87

grattis :) jag gifte mig samma dag som dig :)

• Lijard

Vilken vacker brud du är!
    Och klänningen är helt fantastisk med tyget som är fäst vid axlarna, har aldrig sett en sådan modell. Var kommer den ifrån?

Grattis, Grattis, Grattis och lycka till i erat fortsatta liv som herr och fru

• matteve

Jättefina bilder!! GRATTIS!!

• vinden

Tack allesammans! Speciellt grattis till patti87 som gifte sig samma dag!
    Klänningen kom från yala design, och sedan sydde vi fast bandet runt midjan!

• Fenixx

Grattis! YALA har många fina klänningar. gillade ditt band runt som du hade med.

• Missandris

Har du namnen på låtarna som ni använde i brölloppsdansen? Är sugen på att göra samma sak, men vill bara ha vissa av dom. Hur gjorde ni?

• vinden

Vi använde några av låtarna från videon, resten var låtar som vi hade anknytning till själva - du vet, låtar man kommer ihåg från förr (oj, vad gammal jag låter!). Vi hade en kompis som ej kunde närvara på bröllopet, men som skaffade fram låtarna och satte ihop till en skiva! Jättekul! Gick lätt att träna in, och det var verkligen uppskattat av alla gäster!

• Celeste97

Grattis! Verkligen en vacker klänning du hade!

Svar på tråden Jag är gift!